کد خبر: ۵۹۱۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶

اسیدپاشی در حکم افساد‌فی‌الارض می شود

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز یک ماده اعاده شده از صحن مجلس مربوط به قانون تشدید مجازات اسیدپاشی هم بررسی و یک بند الحاقی به ماده یک این قانون اضافه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون حقوقی گفت: جلسه امروز کمیسیون به اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی دیوان عدالت اختصاص داشت.

سخنگوی کمیسیون قضایی مطرح کرد: در این جلسه ماده ۱۳ تا ۱۸ این قانون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از سوی اعضای کمیسیون رای آورد و تصویب شد.

وی تصریح کرد: این جلسه با حضور نماینده حقوقی و قضایی دیوان عدالت، معاون حقوقی وزارت دادگستری و نمایندگان مرکز پژوهش ها تشکیل شد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: در جلسه امروز یک ماده اعاده شده از صحن مجلس مربوط به قانون تشدید مجازات اسید پاشی هم بررسی شد و یک بند الحاقی به ماده یک این قانون اضافه شد.

وی در تشریح این بند الحاقی گفت: این بند الحاقی می گوید در صورتی که اسید پاشی به قصد ایجاد ناامنی و ایجاد رعب باشد و منجر به ایجاد ناامنی در محیط شود این عمل در حکم افساد فی الارض محسوب می شود و مرتکب به مجازات مقتضی خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین