کد خبر: ۵۹۲۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

حقوق دانشجو معلمان افزایش می‌یابد

به علت اینکه مبلغ افزایش اعمال‌شده حقوق این افراد به رقم 4 میلیون و 400 هزار ریال نرسیده است، بنابراین مابه‌التفاوت آن تحت عنوان «تفاوت بندی تبصره 12 قانون بودجه سال 98» به حقوق آنان اضافه خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: با پیگیری‌های انجام‌ شده از سوی وزیر آموزش‌ و پرورش و نظر مساعد سازمان اداری و استخدامی کشور، بند 7 مصوبه افزایش حقوق سال جاری در خصوص دانشجومعلمان اعمال می‌شود.

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی وزیر آموزش‌ و پرورش و نظر مساعد سازمان اداری و استخدامی کشور بند 7 مصوبه افزایش حقوق سال جاری در خصوص دانشجو معلمان اعمال می‌شود.

وی افزود: به علت اینکه مبلغ افزایش اعمال‌شده حقوق این افراد به رقم 4 میلیون و 400 هزار ریال نرسیده است، بنابراین مابه‌التفاوت آن تحت عنوان «تفاوت بندی تبصره 12 قانون بودجه سال 98» به حقوق آنان اضافه خواهد شد.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش، اقدام لازم برای اصلاح نگارش حقوق دانشجو معلمان در سامانه آغاز شده و احکام اصلاح‌ شده حقوقی آنها مطابق با بند 7 تصویب‌نامه افزایش حقوق سال جاری در خردادماه اعمال خواهد شد.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین