کد خبر: ۶۰۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۰
نماینده اهواز مطرح کرد:

مدیران 3‌روزه در دولت احمدی‌نژاد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حمید زنگنه» نماینده اهواز با تاکید بر اینکه «به دلیل بی‌ثباتی در مدیریت استان‌ها طرح استیضاح وزیر کشور در دست تهیه است»، گفت: جای سوال وجود دارد که آیا احمدی‌نژاد نمی‌تواند در پیکره عظیم مدیریتی کشور صد مدیر ارشد برای دولتش پیدا کند که عمر مدیریتی بعضا در دوره ایشان به سه روز رسیده است؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، وی با بیان اینکه «پاسخی به ثباتی در مدیریتی کشور را چه کسی می‌دهد»، اظهار داشت: بی‌ثباتی در مدیریت کشور به ضرر مردم است و این موضوع با ادعای خدمت به آنها در تعارض است.

زنگنه تصریح کرد: بی‌ثباتی در مدیریت کشور باعث شده 90 درصد از توان خود را صرف به جای کار کردن برای توضیح، توجیه و تثبیت خود به کار برند.

وی با اشاره به استعفای استاندار خوزستان اظهار داشت: به چه دلیل استاندار خوزستان که فرزند رشید اسلام، سرداری دلیر و بسیجی دلاور است و شبانه روز وقت خود را برای مردم استان صرف کرده، باید به جایی برسد که استعفا کند؟

زنگنه درخصوص برخی اخبار مبنی بر استعفای استاندار به خاطر انتخاب شهردار اصلاح‌طلب از سوی شورای شهر اهواز گفت: این ادعا، کذب محض و شایعه‌ای بیش نیست،‌ مدتهاست دلیل تعویض استاندار به دلایل نامشخص مطرح است.

نماینده اهواز افزود: ما اعتقاد داریم آقای احمدی‌نژاد اگر به دنبال عمران و سازندگی در کشور است باید ثبات در مدیریت را ایجاد کند تا اینکه هر روز به دنبال تعویض مدیران ارشد و میانه‌ای کشور باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین