کد خبر: ۶۱۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۱۰
پیروزی شاگردان بوناچیچ در دیدار رفت فینال

سپاهان نیمی از راه قهرمانی را طی کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برتری مقابل صباباتری در بازی رفت رقابت‌های جام حذفی، شانس خود برای قهرمانی در این مسابقات را افزایش داد. در این دیدار که از ساعت 17 امروز در ورزشگاه شهید درخشان رباط کریم برگزار شد، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابرمیزبان خود صباباتری تهران به پیروزی دست یابد. این مسابقه تا دقیقه 60 با نتیجه مساوی بدون گل در جریان بود اما در این دقیقه خطای مرتضی اسدی روی محمود کریمی تیم سپاهان را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. هادی عقیلی همانند دیدار رده بندی پشت توپ ایستاد و موفق شد این ضربه را به گل تبدیل کند.

به گزارش مهر، رحیمی مقدم داور این دیدار در دقیقه 60 مرتضی اسدی را به علت خطای پنالتی از زمین اخراج کرد تا تیم صباباتری تا پایان دیداربا 10 بازیکن به مسابقه ادامه دهد.

البته لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به علت اخراج در مسابقه گذشته این تیم برابر پرسپولیس تهران، از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می‌کرد.

دیدار برگشت تیم‌های سپاهان اصفهان و صباباتری تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کشور، روز شنبه 26 خردادماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین