کد خبر: ۷۲۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۵

مشخصات و کارنامه فعالیت نامزدهای حزب اعتدال و توسعه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فهرست نامزدهای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه به همراه بیوگرافی و کارنامه فعالیت‌های اجرایی، مدیریتی، علمی و پارلمانی هر یک از آنها منتشر شد.

شرح این سوابق به این شرح است: 

1- حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی:
کاندیدای مشترک فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان، اعتمادملی و سرلیست حزب اعتدال و توسعه و یاران دیرین امام(ره).
وی شش دوره نمایندگی مجلس و سال‌ها حضور در روزنامه اطلاعات را در سمت نمایندگی ولی فقیه و با حکم حضرت امام و مقام معظم رهبری در کارنامه کاری خود دارد.

2- حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری: 
سرلیست ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان و کاندیدای مورد حمایت اعتدال و توسعه و اعتمادملی و یار دیرین امام(ره). 
وی که هم نمایندگی مجلس و هم نمایندگی خبرگان ملت و هم حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تجربه کرده، مسئولیت در نهادهای انقلاب اسلامی از جمله جهاد سازندگی، معاون حقوقی و امور مجلس دولت سید محمد خاتمی برعهده داشته و هم اکنون نیز ریاست پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی را عهده‌دار است.

3- دکتر سید محمد میرمحمدی: 
اصولگرای عضو مجلس هفتم و کاندیدای ائتلاف فراگیر اصولگرایان.
وی که دبیرکل حزب تمدن اسلامی و مسئول کمیته اجتماعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان است، در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی نماینده قم بوده و این دوره از تهران برای حضور در مجلس اعلام آمادگی کرده است.

4- مهندس اسحاق جهانگیری:‌ 
با حضور در لیست ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان، اعتمادملی به عنوان دومین نفر هر دو لیست، بخش دیگری از اشتراک فهرست‌های اصلاحات را شکل داده است و کاندیدای مورد حمایت اعتدال و توسعه نیز هست.
وی دو دوره نمایندگی جیرفت در مجلس شورای اسلامی و دو دوره وزارت در کابینه سیدمحمدخاتمی را در کارنامه خود دارد و اکنون نامزد نمایندگی مجلس هشتم در حوزه انتخابیه تهران است.

5- دکتر بهزاد قره‌یاضی: 
دکتر قره ياضي به عضويت شبکه آموزش ايمني زيستي آسيا در آمد.
رئیس سابق پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزری کشور نامزد ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان و کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه برای نمایندگی مجلس هشتم شورای اسلامی است.
وی رئیس انجمن علمی ایمنی زیستی و مسئول فناوری‌های نوین مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصحلت نظام است که اولین تولید کننده برنج تراریخته در ایران و دنیا به شمار می آید.
قره‌یاضی همچنین در آبان ماه سال جاری به عضویت شبکه آموزش ایمنی زیستی آسیا درآمد. 

6- حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی: 
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز که در سال‌های 58 تا 63 ریاست عقيدتی سياسی نيروی هوايی ارتش را برعهده داشته و فرمانده تبلیغات جبهه و جنگ در سال‌های 64 تا 67 بوده، با داشتن سابقه‌ای 16 ساله در امور پارلمانی، اکنون نیز نامزد نمایندگی مجلس هشتم است.
وی که نماينده سمنان و تهران در دوره های دوم، سوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی بوده، جانشينی سازمان عقيدتی سياسی ارتش جمهوری اسلامی را نیز در کارنامه کاری خود داشته است.

7- دکتر عباسعلی زالی:
استاد دانشگاه تهران و وزیر کشاورزی دولت میر حسین موسوی با قرار داشتن در فهرست انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان، یاران خاتمی و حزب اعتماد ملی، مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه نیز هست.
وی در سال‌های 73 و 74، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بوده و نماینده دوره‌های سوم و چهارم مجلس بوده است.
ریاست مرکز آمار ایران، ریاست پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، ریاست اولین شورای شهر کرج و عضویت در جهاد سازندگی کرج و تهران از سوابق اجرایی وی به شمار می‌رود.
وی دارای مدرک دکترا در رشته ژنتیک از دانشگاه کالیفرنیای آمریکا است و با کسب رتبه‌های عالی و جایزه‌های علمی متعدد در مدارج تحصیلی خود، نشر متجاوز از 80 مقاله را در کارنامه علمی خود دارد.
وی همچنین عضو هیات نظارت و ارزیابی فرهنگی و علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو انجمن کارشناسان رسمی دادگستری و رئیس انجمن دانش‌آموختگان دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است.

8- ابوالفضل حسن بیگی: 
عضو هیات رییسه فدراسیون‌های بوکس و والیبال که دو دوره نیز نماینده دامغانی‌ها در مجلس بوده، برای مجلس هشتم قصد نمایندگی مردم تهران را دارد. وی که در دوره‌های مختلف به وزرای جهادسازندگی، نفت و نیرو و همچنین به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مشاوره می‌داده، با سابقه فرماندهی گردان‌های مهندسی رزمی حضرت رسول جهاد سازندگی سمنان و قرارگاه مهندسی رزمی سیدالشهدا، موفق به دریافت مدال های فتح سه و دو از دست فرماندهی کل قوا به مناسبت عملیات فتح‌المبین و عملیات فتح خرمشهر شده است.

9- دکتر علی عباسپور:‌ 
برادر شهید دکتر حسن عباسپور وزیر نیرو در کابینه شهید رجایی که نمایندگی و ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفتم را نیز علاوه بر دو دوره دیگر از مجلس در کارنامه کاری خود دارد، با حضور در هیات امنای بنیادملی نخبگان، دانشگاه آزاد و عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی، کاندیدای ورود به مجلس هشتم نیز هست. وی دارای دکترای مهندسی انرژی هسته‌ای از دانشگاه برکلی آمریکاست.

10- خانم مهندس سهیلا جلودارزاده: 
عضو فهرست انتخاباتی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان و کاندیدای مورد حمایت اعتدال و توسعه.
وی با سه دوره نمایندگی از سوی جامعه کارگری در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، این بار نیز قصد ورود از سوی کارگران به مجلس هشتم را دارد.
وی دارای مهندسی نساجی از دانشگاه صنعتی اميركبير است و ضمن عضویت در شورای مركزی خانه كارگر، مسئول اتحاديه زنان كارگر سراسر كشور بوده و عضو كميته بانوان مجمع تشخيص مصلحت نظام است.
جلودارزاده همچنین مسئول تدوين سياست‌های كلان نظام در حمايت از زنان و خانواده بوده است.

11- خانم دکتر نیره اعظم خوش خلق سیما:
استادیار پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی که دارای دکترای فیزیولوژی گیاهی از دانشگاه هیروشیمای ژاپن است، در حالی که از سوی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان نامزد شده و کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه نیز هست، برای نخستین بار به نمایندگی مجلس می‌اندیشد.
وی صاحب بیش از 30 مقاله علمی در نشریات معتبر داخلی، بین‌المللی و سمینارهای داخلی و خارجی است و در سوابق خود ریاست بخش فیزیولوژی گیاهی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و معاونت اداری و مالی آن و قائم‌مقامی این پژوهشکده را نیز دارد. خوش خلق سیما عضو سازمان مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است و در کمیسیون هماهنگی و تصویب طرح‌های تحقیقاتی سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی عضویت دارد.

12- خانم فاطمه کروبی:
همسر شیخ مهدی کروبی، که کاندیدای این حزب و همچنین مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی است، نمایندگی تهرانی‌ها را در دوره پنجم داشته و دبیرکل مجمع اسلامی بانوان است.
وی معاون اجتماعی، فرهنگی وزارت کار و امور اجتماعی در دولت اصلاحات بوده و در شورای انقلاب فرهنگی، اجتماعی زنان با حکم ریاست جمهوری خاتمی طی دو دوره عضو بوده است.
مشاوره اجتماعی رییس مجلس ششم، عضویت در هیات منصفه مطبوعات در سه دوره، عضو موسس جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران، عضو هیات رییسه سازمان مردمی حمایت از محرومان و آسیب‌پذیران بهزیستی و عضویت در هیات اجرایی کانون‌ فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ الزهرا به همراه ریاست هیات امنای اتحادیه بین‌المللی زنان مسلمان در دو دوره از جمله فعالیت‌های وی است.
فاطمه کروبی 16 سال معاونت دارویی، درمانی بنیاد شهید را در ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین اعزام مجروحان جنگ تحمیلی جهت ادامه درمان به کشورهای مختلف را برعهده داشته است.

13- خانم الهام امین‌زاده: 
استاد حقوق بین‌الملل دانشکده حقوق دانشگاه تهران که از فعالان سیاسی زنان است و اکنون در مجلس هفتم شورای اسلامی در کرسی نمایندگی حضور دارد، نامزد ائتلاف فراگیر اصولگرایان و کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه برای مجلس هشتم است.
وی تنها زن عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفتم و از جمله موسسان کانون حمایت از ایرانیان خارج از کشور است.

14- حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول منتجب‌نیا: 
استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه شاهد که هم‌اکنون قائم مقام شیخ مهدی کروبی در حزب اعتمادملی است، سرلیست این حزب و مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه برای نمایندگی مجلس هشتم شورای اسلامی است.
وی سابقه 40 ساله تدریس در حوزه و دانشگاه دارد و سه دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده که عضو هیات رییسه و رییس کمیسیون دفاعی مجلس سوم را در کارنامه پارلمانی خود داراست.
نمایندگی امام و رییس سازمان عقیدتی سیاسی شهربانی کل کشور، مسئولیت دفتر مشاوره حضرت امام خمینی در منطقه خلیج فارس، قائم مقام ستاد قرارگاه خاتم و ستادکل پدافند و نمایندگی مقام معظم رهبری در انجمن اسلامی معلمان نیز از دیگر فعالیت‌های اوست.
وی که عضو حزب جمهوری اسلامی نیز بوده، سید محمد خاتمی را در دوران ریاست جمهوری مشورت می‌داده است.

15- دکتر عادل آذر:‌ 
دانشیار دانشگاه تربیت مدرس که ریاست دانشکده علوم انسانی و مدیریت گروه مدیریت دانشگاه محل تحصیل‌اش و همچنین ریاست مرکز مطالعات و بهره‌وری ایران را در کارنامه کاری خود دارد، نماینده کاملا اقتصادی مجلس هفتم است که با نایب رییسی کمیسیون ویژه سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و همچنین به عنوان ناظر مجلس درهیات عالی واگذاری بنگاه‌های دولتی، در امر خصوصی‌سازی فعال بوده است. این نماینده مجلس هفتم همچنین ریاست کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه و عضویت در همین کمیسیون مجلس را نیز به عنوان تجربیاتی برای ورود به مجلس هشتم به همراه آورده است.

16- مهندس مسعود سلطانی‌فر:
‌ استاندار استان‌های مرکزی، زنجان و گیلان در دولت‌های سازندگی و اصلاحات و همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری‌های هرمزگان، همدان و فارس، کاندیدای حزب اعتمادملی و مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه برای نمایندگی مجلس هشتم شورای اسلامی است.
وی علاوه بر مشاور وزیر کشور در دولت اصلاحات و همچنین چهار سال حضور در شورای عالی اداری کشور و شورای عالی اطلاع‌رسانی کشور، مسئولیت کمیته علمی پروژه تدوین استراتژی گاز کشور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه کاری خود دارد.

17- دکتر محمدرضا راه چمنی:‌ 
پزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی که در لیست ائتلاف مردمی اصلاحات و اعتمادملی حضور دارد،‌ کاندیدای مورد حمایت اعتدال و توسعه نیز هست.
وی که اکنون صاحب امتیاز روزنامه اسرار و رییس هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌های غیردولتی کشور است، در سال‌های 79 تا 81 نیز ریاست شورای سیاستگذاری روزنامه همبستگی را برعهده داشته و از موسسین حزب همبستگی از احزاب اصلاح‌طلب هم هست.
راه چمنی همچنین عضویت در شورای ستاد مرکزی امداد و درمان جنگ و عضویت در کمیسیون گسترش و توسعه بخش تعاون کشور را در دوره نخست وزیری مهندس میرحسین موسوی را در کارنامه کاری و اجرایی خود داراست.
وی که رییس سازمان بهزیستی در 4 سال از دولت هشت ساله سیدمحمد خاتمی بوده،‌ که چهار دوره سابقه حضور در مجلس و عرصه قانونگذاری را داراست.

18- حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی:
‌ مسئول و عضو هیات امنای دانشکده علوم قرآنی شهید محراب اشرفی اصفهانی در کرمانشاه و مسئول حوزه علمیه الزهرا در شهرستان خمینی‌شهر، عضو هیات علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد تهران و عضو کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام که در دو دوره دوم و سوم مجلس شورای اسلامی نیز نماینده مردم کرمانشاه بوده است، این روزها در حالی که در مسجد جامع حضرت امیرالمومنین شهرک ژاندارمری تهران به فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی مشغول است، آماده ورود به مجلس هشتم می‌شود.

19- دکتر حسین مظفر: 
وزیر آموزش و پرورش دولت خاتمی در کابینه اول اصلاحات، که اکنون نمایندگی تهران در مجلس هفتم را برعهده دارد، نامزد ائتلاف فراگیر اصولگرایان و مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه برای مجلس هشتم شورای اسلامی است.
وی که اکنون دبیر شورای ائتلاف فراگیر اصولگرایان است، ریاست شورای عالی نظارت بر صداوسیما را نیز عهده دار است.

20- الیاس حضرتی: 
رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی که چهار دوره نمایندگی مجلس را از حوزه‌های رشت و تهران در سابقه پارلمانی خود داراست، نامزد حزب اعتمادملی و مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه است.
وی ریاست گروه دوستی ایران و فرانسه را در دوره ششم مجلس و نایب رییسی کمیسیون کار، اقتصاد و امور اجتماعی را در همین دوره از مجلس بر عهده داشته است.
حضرتی از بنیانگذاران سپاه و فرمانده لشکر قدس گیلان در دوران دفاع مقدس و عضو موسس حزب اعتمادملی است.
وی اکنون مدیر مسئولی روزنامه اعتماد را نیز برعهده دارد.

21- دکتر وحید محمودی: 
فارغ‌التحصیل از دانشگاه انگلستان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران و عضو پیوسته انجمن بین‌المللی قابلیت و توسعه انسانی دانشگاه هاروارد آمریکا نیز هست، با سابقه‌ای کاملا اقتصادی در دولت سید محمد خاتمی، نامزد اعتمادملی و کاندیدای مورد حمایت اعتدال و توسعه است. عضویت در شورای عالی بانک‌ها،‌عضو کمیسیون اقتصاد هیات دولت، عضو کمیسیون شورای اقتصاد و همچنین معاونت وزیر تعاون که همگی متعلق به زمان اصلاحات و دولت سید محمد خاتمی است از جمله کارنامه اجرایی وحید محمودی است. وی از جمله 57 اقتصاددانی است که چندی پیش طی نامه‌ای سرگشاده از سیاست‌های اقتصادی دولت نهم انتقاد کردند.

22- حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله کیان ارثی: 
نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی،‌ کاندیدای ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان، اعتماد ملی و اعتدال و توسعه برای حضور در مجلس هشتم است. عملکرد پارلمانی وی را در دوره‌های اول، دوم، چهارم و ششم باید در حضور موثرش در کمیسیون‌های کشاورزی، امور داخلی و امنیت ملی و سیاست خارجی جست‌وجو کرد.
همچنین در کارنامه کاری وی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حضور فعال در بنیانگذاری و فعالیت بنیاد شهید انقلاب اسلامی به چشم می‌خورد.

23- اسماعیل گرامی مقدم: 
نماینده بجنوردی‌ها در مجلس هفتم که در سمت سخنگویی حزب اعتمادملی نیز به فعالیت حزبی و سیاسی مشغول است، کاندیدای حزب اعتمادملی و مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه است.
وی که مدیرکل امور مجلس وزارت کشور در دولت اصلاحات و عضو هیات مرکزی انتخابات شوراها، ریاست جمهوری و مجلس ششم و مشاور معاون اقتصادی وزیر کشور در دولت خاتمی بوده است، نایب رییسی فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس هفتم و عضویت در کمیسیون صنایع و معادن این مجلس را در سابقه پارلمانی خود دارد.
گرامی‌مقدم عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام و حزب اعتمادملی است و مدیریت آزمایشگاه‌های ترمودینامیک و مکانیک سیالات را در کارنامه کاری و مدیریتی خود داراست.

24- رضا طلایی‌نیک: 
نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این مجلس به همراه ریاست کمیته دفاعی و عضویت کمیته روابط خارجی از کارنامه کاری اخیر وی است. همچنین عضو هیات رییسه و سخنگوی فراکسیون وفاق و کارآمدی در مجلس هفتم، عضو هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و امور معیشتی و استخدامی فرهنگیان، بازنشستگان و کارکنان دولت، عضو هیات تحقیق و تفحص از عملکرد دیوان داوری لاهه در دعاوی ایران و آمریکا و ریاست گروه بررسی سانحه سقوط هواپیمای c_130 حامل خبرنگاران از دیگر فعالیت‌های وی در دوران نمایندگی مجلس هفتم از حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ همدان بوده است.
طلایی نیک از سویی کارشناس امور جوانان و اجتماعی و عضو کمیسیون فرهنگی، علمی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام است و نقشی محوری در سازماندهی بسیج ملی ریشه‌کنی فلج اطفال داشته است.
سراغ وی را در مجلس ششم هم می‌توان گرفت. این نماینده مجلس در سال‌های مربوط به دهه دوم انقلاب نیز مدیریت بسیج دانش‌آموزی کشور را برعهده داشته است.

25- دکتر حسین میرمحمد صادقی: 
سخنگوی اسبق قوه قضاییه که دارای دکترا و کارشناسی ارشد حقوق از انگلستان است و با احراز رتبه اول در سال 57 موفق به احراز کارشناسی حقوق از دانشگاه شهید بهشتی شده و سال‌ها نیز در همین دانشگاه استادی کرده است، برای نخستین بار قصد ورود به مجلس شورای اسلامی را دارد. وی که مدیر نمونه هشتمین جشنواره شهید رجایی است، علاوه بر سخنگوی، معاون آموزش و تحقیقات و همچنین رییس دانشکده علوم قضایی وابسته به قوه قضاییه نیز بوده و در سال‌های 61 تا 66 نیز سرپرستی دفتر خدمات حقوقی بین‌المللی را در لندن برعهده داشته است.

26- علیرضا محجوب: 
از بنیانگذاران کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کارخانجات در اسفند ماه 1357 که سردبيری هفته‌نامه کارگر مسلمان و حضور در روزنامه‌ جمهوری اسلامی را در فهرست فعالیت‌های مطبوعاتی خود دارد، کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه برای نمایندگی مجلس هشتم است.
وی که زمانی به دعوت شهيد آيت الله بهشتی و مهندس میرحسين موسوی به عضویت حزب جمهوری اسلامی درآمد، در دوران نخست وزيری مهندس موسوی، مشاور و بازرس ويژه نخست وزير شد و در سال 61 به عنوان عضو هيئت پيگيری فرمان هشت ماده‌ای امام (ره) به خوزستان رفت و مدت يکسال ضمن رسيدگی به شکايات مردم در جبهه‌های جنگ تحميلی به دفاع از ميهن اسلامی پرداخت.
محجوب، مشاور امور کارگری و بازرس ويژه کارگری نخست وزير در دولت مهندس سيد حسين موسوی، بازرس ويژه امور کارگری رئيس جمهور در دولت سازندگی و نماينده تهران در پنجمين و ششمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است.
وی در مجلس پنجم، حزب اسلامی کار را با تاکيد بر اصالت کار و تحقق عدالت اجتماعی بنيان نهاد و کماکان عضو شورای مرکزی اين حزب است. در دوره هفتم مجلس نيز در مرحله دوم به مجلس راه يافت و هم اينک رئيس فراکسيون کارگری مجلس شورای اسلامی است.

27- دکتر علی‌اکبر سیبویه: 
فرزند عالم بزرگوار آیت‌الله سیبویه که در فاصله سال‌های 74 تا 80 رئیس اداره ترجمه وزارت امورخارجه بوده، و از آن سال تا سال 84 نیز کارداری جمهوری اسلامی در تونس را برعهده داشته است، کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه برای حضور در مجلس هشتم است.
بخشی از مسئولیت‌های وی در طول 28 سال فعالیت، در وزارت امور خارجه محسوب می شود.
دکتر سیبویه دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه ازیتونه تونس و مدرک دکترای علوم اسلامی با گرایش مدیریت اسلامی است.

28- دکتر سید قهرمان (سلمان) صفوی: 
رئیس مركز تحقیقات ایرانی در دانشگاه S.O.A.S لندن که صاحب مقالات و تحقیقات متعددی در مورد حكمت و فلسفه ایرانی است و اكنون سردبیری مجله انگلیسی زبان «فلسفه متعالیه» را برعهده دارد، نامزد ورود به مجلس هشتم است و کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه در این عرصه.
دکتر سید سلمان صفوی که به اتفاق شهید بروجردی، گروه توحیدی صف را در سال‌های قبل از انقلاب پایه‌گذاری‌ کرده‌است، در سال‌های نخست بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، به اتفاق برادر بزرگتر خود یعنی سید یحیی رحیم صفوی، سپاه پاسداران اصفهان را پایه‌گذاری کرده‌اند.
وی سپس در سال 61 از سپاه جدا شده و خود را وقف مسائل سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی نموده است. او تا سال 74 در عرصه‌های مختلف به فعالیت پرداخته و سپس برای ادامه تحصیل و تحقیق و پژوهش عازم غرب شده ‌است.

29- امیررضا خادم ازغدی:‌ 
قهرمان سابق کشتی آزاد و نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، نامزد ائتلاف فراگیر اصولگرایان و اصولگرایان مستقل و مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه برای نمایندگی مجلس هشتم شورای اسلامی است.
وی عضو كمسيون فرهنگی مجلس هفتم و رئيس كميته تربيت بدنی این دوره از مجلس است.
عضویت در كميته تحقيق و تفحص از بانك‌ها، عضویت در كميته مفاسد اقتصادی مجلس، عضویت در هيئت رئيسه فراكسيون گردشگری و ریاست كميته جوانان كميسيون فرهنگی و همچنین عضویت در فراكسيون معلولين مجلس از جمله فعالیت‌های پارلمانی وی است.
وی با دكترای مديريت، عضو هيئت علمی دانشگاه شهيد بهشتی است و مدير اسبق تيم های ملی كشتی جمهوری اسلامی و رئيس اسبق فدراسيون كشتی، نائب رئيس اسبق كنفدراسيون كشتی آسيا و موسس و رئيس هيئت مديره موسسه نسل آفتاب
به همراه صاحب امتياز و مديرمسئول هفته نامه فرهنگی – ورزشی مشق آفتاب است.
امیررضا خادم قهرمان المپیک جهان و آسیا بوده است.

30- علی فتح‌الله‌زاده:‌ 
با تحصیلات دكترای روزنامه نگاری و دانشجوی دكترای اقتصاد بين الملل آكادمی بین المللی دانشگاه اكو انرژی آذربايجان و ٢٧ ماه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان مستقل و حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات مجلس هشتم است. وی مشاور معاون ریيس جمهور، مشاور عالی ریيس فدراسيون فوتبال، عضو هيات ریيسه فدراسيون فوتبال، مديرعامل و عضو هيئت مديره باشگاه استقلال ايران است و مدير مسئولی و صاحب امتيازی مجله روزهای زندگی، مجله فوتبال و سردبيری مجله جوانان را برعهده دارد.
وی هشت سال مدير اجرايی جشنواره بين‌المللی نمايش عروسكی ايران بوده و ریاست كانون ملی منتقدين تئاتر جمهوری اسلامی و عضویت جامعه اسلامی ورزشكاران انقلاب اسلامی را برعهده داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین