کد خبر: ۷۵۰۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۱
هفته سی و ششم لالیگا

رئال مادرید بارسلونا را در هم شکست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس ورزش: هفته سی و ششم رقابت‌های قهرمانی اسپانیا، لالیگا با پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل بارسلونا به پایان رسید. 

در مهم‌ترین بازی هفته، رئال مادرید توانست در خانه خود با نتیجه چهار بر یک بارسلونا را شکست دهد. ابتدا در دقیقه 13، «رائول» روی پاس «گوتی» صاحب توپ شد و با پای چپ توپ را به قعر دروازه بارسلونا فرستاد. در دقیقه 21، «آرین روبن» باز هم روی ارسال «گوتی» با ضربه سر دروازه حریف را گشود. روبن به ندرت با سر گل می‌زند، ولی هفته گذشته هم توانسته بود به همین شیوه دروازه اوساسونا را باز کند.

به دنبال این دو گل بود که در دقیقه 23، «جیوانی دوس سانتوس» جای «ایدور گودیانسن» را گرفت، بلکه بارسلونا بتواند حملاتی خطرناک‌تر ترتیب دهد. اما حضور او هم چندان موثر نبود و رئال هم‌چنان بازی را در دست داشت. آن‌ها در دقیقه 63، توسط «گونزالو هیگوئن» به گل سوم رسیدند. او که چند ثانیه پیش به زمین آمده بود توپ را از «محمدو دیارا» گرفت و آن را به زیبایی پشت سر والدس فرستاد. سپس در دقیقه 78، داور تشخیص داد که «کارلس پویول» با دست توپ را زده و اعلام پنالتی کرد تا «رود فن‌نیستلروی» از روی نقطه پنالتی گل چهارم خود را به ثمر رساند. این پنجاهمین گل او برای رئال مادرید بود. در دقیقه 87 هم «تیه‌ری آنری» با پاس «لیو مسی» تک‌گل بارسلونا را به ثمر رساند. در دقیقه 92 هم «ژاوی هرناندز» به دلیل جر و بحث با داور دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد.

رئال با این پیروزی به 81 امتیاز رسید و بارسلونا در همان 64 امتیاز قبلی باقی ماند. آن‌ها دیگر امیدی به کسب رتبه دوم هم ندارند، چرا که دو بازی تا انتهای فصل مانده و ویارئال با 71 امتیاز دوم است. این تیم هم در بازی خود توانست با دو گل «نهات قهوه‌چی» و «گی‌یرمو فرانکو» در خانه رکرتیوو پیروز شود.

نبرد بر سر رتبه چهارم هم ادامه دارد، اتلتیکو مادرید تیم چهارم فعلی امشب با اسپانیول بازی دارد، در حالی که سویا توانست در بازی بسیار حساس در خانه راسینگ سانتاندر با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و جای این تیم را در رده پنجم گرفته و با اتلتیکو مادرید هم‌امتیاز شود. دو گل «فاتسیو» و یک گل «رناتو» سویا را به این پیروزی مهم رساند. البته هم‌امتیازی با اتلتیکو مادرید برای سویا کافی نیست، چرا که مادریدی‌ها در دو بازی رفت و برگشت سویا را برده‌اند و اگر دو تیم هم‌امتیاز شوند، مادرید به لیگ قهرمانان خواهد رفت.

دو تیم به شدت در خطر سقوط اوساسونا و رکرتیوو هم هر دو باختند. رکرتیوو که به ویارئال باخت، و اوساسونا در خانه رئال ماجورکا با گل دقایق پایانی «تره‌خو» بازی را دو بر یک واگذار کرد. در حال حاضر اوساسونا در منطقه سقوط قرار دارد. 

والنسیا هم با پیروزی مقابل رئال ساراگوسا، خود را تا حدود زیادی از سقوط نجات داد. ساراگوسا حالا تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
3
11
وای دم رونالدو گرم.مادریدیا به همتون تبریک مییییییییییییییگم.عالی بود!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
9
5
بارسلونا مسی رادارد ومادرید کاری نمی
تواندکندآن ها فقط رونالدو رادارد عالی مسی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
10
3
مسی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین