کد خبر: ۷۵۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۴

نگاه متفاوت دختر و پسر شهریار به مجموعه ‌«شهریار»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی اعتراض دختر شهریار، «مریم بهجت‌تبریزی» به سریال شهریار مبنی بر اینکه «نود درصد سریال شهریار ساختگی است»، دیشب بعد از پخش قسمت بیستم این مجموعه، مصاحبه‌ای با پسر شهریار از شبکه دو سیما پخش گردید.

به گزارش خبرنگار هنری آفتاب، «هادی بهجت تبریزی» در این گفتگو یادآور شد که این سریال به خوبی توانسته است زندگی شهریار را به تصویر بکشد و گفت: «این سریال در کلیات هیچ مشکلی نداشت و در جزئیات هم دست هنرمند باز است که تغییراتی را بوجود آورد تا مجموعه برای مخاطب جذابیت داشته باشد».

وی همچنین گفت: «قبل از شروع به ساخت سریال شهریار من گفت‌وگویی با کارگردان این مجموعه داشتم و در مورد کلیات با هم صحبت کردیم».

هادی بهجت تبریزی همچنین به دوران جوانی پدرش در این سریال اشاره کرد وگفت: «دوران جوانی پدرم را در این سریال از همه قسمت‌ها بیشتر دوست دارم چون شهریار یک شخصیت چند بعدی داشت و در این سریال به آن خوب پرداخته شده بود. همچنین انتخاب اشعار شهریار برای این سریال عالی بود و به نقاط عرفانی زندگی وی بسیار توجه شده بود تا حدی که من دوباره برخی شعرهای پدرم را از نو خواندم و دوباره به دیوان پدرم رجوع کردم». 

گفتنی است این سریال جمعه شب‌ها از شبکه دوم سیما پخش می‌شود و به نظر می‌رسد پخش گفتگویی با پسر استاد شهریار پاسخی باشد به اظهارات دختر این استاد که هفته گذشته در رسانه‌ها منتشر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۲
1
3
بسمه تعالي
بهتر مي بود كه فرزندان اين اديب معاصر با يكديگر به تفاهمي مي رسيدند تا در اذهان عمومي اينگونه تضاد تفسيري منعكس نمي شد. بالاخره اين سريال با واقعيت زندگي استاد شهريار منطبق است يا خير بايد روشن شود.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۲
2
2
به نظرمن سركارخانم بهجت تبريزي حق داشتند.اين شهريار در فيلم با آن شهريار بسيار فاصله دارد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین