کد خبر: ۷۶۸۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

دیدار محرمانه رئیس شاباک با محمود عباس

رسانه‌های عبری زبان امروز (پنج‌شنبه) فاش کردند که رئیس شاباک هفته گذشته در رام‌الله با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیداری داشته است.
دیدار محرمانه رئیس شاباک با محمود عباس
آفتاب‌‌نیوز :

رسانه‌های عبری زبان امروز افشا کردند که رونین بار، رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) هفته گذشته در رام‌الله دیداری با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین داشته است.

این رسانه‌ها اعلام کردند، هدف از دیدار عباس و رونین بار با توجه به درگیری‌های شدید میان سربازان اسرائیلی و فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی و در نقاط مختلف کرانه باختری، تلاش برای آرام کردن منطقه و کاهش تنش‌ها با نزدیک شدن به پایان ماه رمضان بوده است.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، این دیدار بر مساله تنش با نوار غزه و تلاش برای حفظ صلح و هماهنگی میان رهبران فلسطینی و سران اسرائیل در چند روز آتی جهت ممانعت از اقدامات تحریک‌ آمیزی متمرکز بود که می‌توانند باعث بدتر شدن اوضاع شوند.

شهر قدس از ابتدای ماه رمضان جاری شاهد یورش‌های نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به ویژه در منطقه باب العامود بود، در طول دو هفته گذشته نیز سربازان اسرائیلی بارها به نمازگزاران در مسجد الاقصی یورش برده و مقامات این رژیم اشغالگر، ده‌ها یورش شهرک‌نشین‌ها به این مسجد را ترتیب دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که در هفته‌های آتی تعداد بیشتری از سربازان خود را در کرانه باختری مستقر خواهد کرد.

سخنگوی این ارتش گفت: پس از ارزیابی اوضاع تصمیم گرفته شده شش گردان از نیروهای پشتیبان در هفته‌های آتی در منطقه کرانه باختری مستقر شوند، همچنین برخی گردان‌ها به فرماندهی‌های جنوب و شمال اختصاص داده خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین