کد خبر: ۸۲۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۰
حسینی خبر داد:

منتظرالزیدی در یکی از دانشگاههای ایران بورسیه می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قائم مقام وزیر علوم گفت: «وزارت علوم و دانشگاه پیام نور از منتظرالزیدی خبرنگار عراقی که در اقدامی جسورانه مخالفت خود را با رئیس جمهور سابق آمریکا نشان داد حمایت کرده و وی را در یکی از دانشگاهها بورسیه تحصیلی خواهد کرد». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، دکتر سید محمد حسینی صبح امروز در نشست روسای استانهای دانشگاه پیام نور درباره فاجعه غره نیز گفت: «وزارت علوم در حد توان خود تلاش کرده تا با نامه‌ای به یونسکو و وزرای علوم کشورهای اسلامی حمایت آنها از مردم بی‌دفاع غزه را خواستار شود».

رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: «دانشگاه پیام نور نیز نامه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه آماده کرده است که به تمام دانشگاههای غیرحضوری و مجازی دنیا ارسال خواهد شد».

وی خاطرنشان کرد: «شرم‌آور است که کسانی که مدعی دموکراسی هستند و دم از حقوق بشر می‌زنند زنان و کودکان بیگناه را مورد حمله قرار می‌دهند».

قائم مقام وزیر علوم ادامه داد: «وظیفه تمامی مسلمانان به خصوص شیعیان است که از غزه حمایت کنند زیرا ما مردمانی حامی مظلومان و ظلم ستیز هستیم. متاسفانه امروز به وحشیانه‌ترین شکل مردم بی دفاع را می‌کشند اما کشورهای بزرگ دم نمی‌زنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین