کد خبر: ۸۳۶۷۴
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۰

اعتراض دانشجویان درباره مرگ یک دختر دانشجو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمعی از دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه در نمابری اعلام کرده‌اند: «مرحومه «س – ع» دانشجوی سال سوم مهندسی کشاورزی - صنایع غذایی به علت کمبود امکانات درمانی و بی‌کفایتی مسئولین یک درمانگاه و مسئولین دانشگاه ارومیه به خاطر یک خونریزی ساده فوت کرده است».

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، مدیر امور دانشجویان دانشگاه ارومیه در پی اعتراض دانشجویانی که معتقدند «سهل انگاری مسئولان دانشگاه» منجر به فوت یک دختر دانشجو شده است، گفت: «درمانگاه و مسئولان دانشگاه در خصوص این دانشجو نهایت همکاری را انجام داده‌اند».

رسول اکبری درباره فوت یک دختر دانشجوی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه که اکنون هم دانشکده‌ایهای وی خواستار پاسخگویی مسئولان این دانشگاه شده‌اند، گفت: «این دانشجو 2 بار به درمانگاه مراجعه کرده و توسط پزشک معاینه شده است. پزشک درمانگاه دانشگاه در بار دوم معاینات این دانشجو را به مرکز پزشکی تخصصی امام خمینی (ره) معرفی کرده‌اند».

وی افزود: «این دانشجو بلافاصله به بیمارستان و مراکز پزشکی تخصصی اعزام شده و خدمات پزشکی برای وی انجام شده است. همچنین مسئولان دانشگاه و کل درمانگاه در خصوص وی نهایت همکاری را انجام داده‌اند اما متاسفانه این دانشجو زمانی به پزشک مراجعه کرده که دیگر هیچ کاری نمی‌توانسته‌اند برایش انجام دهند یعنی دیر مراجعه کرده‌اند».

مدیر امور دانشجویان دانشگاه ارومیه خاطرنشان کرد: «گزارشات معاینات و تشخیص پزشکی و علت فوت این دانشجو موجود است و اگر کسی به عنوان مسئول بخواهد بر روی این قضیه جستجویی داشته باشد تمام مدارک و ادله را به وی ارائه می‌دهیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین