کد خبر: ۸۸۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۱:۲۲
دبیر هیئت دولت:

احمدی‌نژاد هم به گشت‌های ارشاد معترض است!

مشی احمدی‌نژاد رفتن توی سینه دشمن بود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر هیئت دولت گفت: «گشت‌های ارشاد متعلق به دولت احمدی‌نژاد نیست و خود دولت هم نسبت به بعضی برخوردهای تند در این طرح معترض است».

مجید دوستعلی که در جمع خبرنگاران استان کرمان سخن می گفت، افزود: «اگر در دور دهم ریاست‌جمهوری، احمدی‌نژاد رییس‌جمهور باشد یقیناً در برخی موارد تغییراتی مد نظر ایشان است».

وی افزود: «این‌که واقعاً در دولت دهمی که آقای احمدی‌نژاد رییس آن باشد چه اتفاقی خواهد افتاد، ایشان خود در زمان تبلیغات انتخابات عنوان می‌کنند، اما یقیناً در برخی موارد دست به تغییراتی خواهند زد».

دبیر هئیت دولت با بیان این‌که " چهار سال تجربه دولت دکتر احمدی‌نژاد برای آینده کشور مفید و ارزشمند خواهد بود" تصریح کرد: «شیوه مدیریت ایشان برای آینده بر اساس دولت دهم تعریف خواهد شد».

وی با دفاع از عملکرد دولت نهم در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... اظهارکرد: «البته مدعی نیستیم که دولت هیچ اشتباهی نداشته است و به قول خود آقای احمدی‌نژاد یک مربی فوتبال که از بیرون زمین تیمش را هدایت می‌کند اشتباهاتی نیز دارد».

دبیر هیئت دولت عملکرد دولت نهم در زمینه سیاست‌خارجی را غیرانفعالی خواند و خاطرنشان کرد: «مشی دولت نهم در سیاست خارجی انفعالی نبود، بلکه مشی رفتن توی سینه دشمن بود و امام خمینی نیز در سیاست خارجی چنین رویه‌ای داشت».

وی تصریح کرد: «روزگاری که سیاست انفعالی داشتیم، روز به روز تهدیدات نظامی و اقتصادی دشمن بیشتر می‌شد، اما امروز با این سیاست دولت نهم، دشمن در مقابل ما کوتاه آمده است».

دبیر هیئت دولت ادامه داد: «عملکرد دولت در اکثر زمینه‌ها قابل دفاع است اما متاسفانه بعضی از بی‌مهری‌ها نسبت به این دولت صورت گرفته و می‌گیرد».

دوستعلی افزود: «همین فضای سیاسی کشور که بعضی نامزدهای ریاست‌جمهوری از هم اکنون آزادانه دارند تبلیغ می‌کنند و بعضاً علیه دولت نیز سخن می‌گویند بیانگر رشد و توسعه سیاسی کشور و عملکرد همین دولت نهم است».

وی گفت: «گشت‌های ارشاد هم که بعضی از کاندیداها از جمع‌آوری آن سخن می‌گویند، متعلق به دولت احمدی‌نژاد نیست و خود دولت هم به بعضی از برخوردهای تند در این طرح معترض است».

دوستعلی ادامه داد: «دولتی که امروز دارد واقعاً به مردم خدمت می‌کند و بارها نیز مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته چرا باید این‌چنین مورد هجمه قرار گیرد»؟

دبیر هیئت دولت به سخنان اخیر سخنگوی یکی از احزاب اشاره و این سخنان را توهین به ملت ایران تلقی و تاکید کرد: «این‌که بیاییم و بگوییم ما می‌خواهیم کشور را از دست یک مشت آدم بی‌هویت نجات دهیم آیا درست است؟ اکثر وزیران ما از خانواده شهدا هستند، از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند، از جانبازان هستند، چه‌طور این‌ها بی‌هویتند»؟

وی اظهار کرد: «به نظر ما این سخنان توهین آشکار به ملت ایران است و ما تعجب می‌کنیم کسانی که چندین سال بعد از انقلاب علیه قرآن و خدا حرف زدند و ائمه اطهار را زیر سوال بردند حالا این چنین به دولت اسلامی حمله می‌کنند».

دوستعلی خاطرنشان کرد: «مردم خودشان خوب این‌ها را می‌فهمند و تشخیص می‌دهند راهشان را چگونه باید انتخاب کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
خود گویی و خود خندی......!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
4 سال پیشم می خواست برخورد کنه،خودم همه حرفاشو دارم که چرا به جوان ها الکی گیر میدین مثلا به مانتو یکی یا موهای یکی دیگه،برخوردشم دیدیم بهتر که نشد هیچی بدترم شد رفتاراشون،واقا فکر می کنن مردم بلانسبت خر هستن!!!!!!!!!!!!!خدایا خودت بهمون صبر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۷
0
0
بگیر بگیر شد دزد هم داد می زد :ای بگیرین دزده در رفت!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۷
0
0
می دانم نمینویسید ولی من مینویسم. ایشان فراموش کرده اند باجاناق شان سرکرده ...... است.

ذره بین از لندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۷
0
0
با با نزدیک انتخابات بزارین چند هم احمدی نژاد رای جمع کنه !
ناشناس
|
Ukraine
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۷
0
0
عزیزان راست می گی اینا مربوط به این دولت نیست .اگر بعد کس دیگه رییس جمهور شد اگه ادامه پیدا نکرد!! البته بعید می دونم که کس دیگه رییس جمهور بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۷
0
0
این "مشی رفتن توی سینه دشمن" در علوم سیاسی هم تدریس میشه؟ خیلی تخصصی به نظر رسید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین