کد خبر: ۹۰۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۱

نماینده قزوین: آرای احمدی‌نژاد پس از مناظره با میرحسین ریزش داشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم قزوین در مجلس هشتم گفت: «اظهارات احمدی‌نژاد در مناظره شب گذشته موجب ریزش آرای وی شد».

قدرت ا... علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد در مناظره شب گذشته وی با موسوی افزود: «احمدی‌نژاد شب گذشته با گفتمانی دور از نزاکت و ادب جایگاه ریاست جمهوری را به عنوان دومین مقام عالی کشور تنزل داد و موجب شرمساری شد».

وی با اشاره به این‌که احمدی‌نژاد در جایگاهی نیست که به اتهام دیگران رسیدگی کند، گفت: «رئیس‌جمهور متاسفانه شان و جایگاه ریاست جمهوری را مراعات نکرد و به شخصیت‌های نظام که همواره در کنار امام بودند و نقش اساسی در انقلاب داشتند، اتهام زد».

علیخانی اظهار داشت: «اظهارنظر احمدی‌نژاد دور از اخلاق و با شرع و قانون اساسی منافات داشت».
وی تصریح کرد: «کشور دارای قوه‌قضاییه است و مسئول رسیدگی به این مسائل قوه قضاییه است، این در حالی است که چندی پیش قوه قضاییه اعلام کرد که هیچگونه پرونده مافیایی وجود ندارد، ولی همچنان وی با اظهارات خود اقدام به فرافکنی می‌کند».

نماینده مردم قزوین در مجلس هشتم گفت: «اظهارات احمدی‌نژاد موجب بهانه دادن به ضد انقلاب شد».

علیخانی با اشاره به خاطره‌ای از امام پیرامون شخصیت‌های متهم شده از سوی احمدی‌نژاد گفت: «در زمان امام موقعی که به شهید بهشتی و هاشمی اتهام می‌زدند، امام می‌فرمودند که اینها به خاطر نقش تاثیرگذاری که در انقلاب دارند متهم می‌شوند و حال که مورد اتهام این چنین فردی قرار گرفتند نشان از عمق تاثیرگذاری آنها در نظام دارد».

وی افزود: «به اعتقاد من شب گذشته روح امام و انقلابیون آزرده خاطر شد و این امر به نفع نظام و انقلاب نیست».

به گفته وی، به چه حقی احمدی‌نژاد پرونده همسر یک شخصیت را بررسی کرده و به عنوان تهدید از آنها استفاده می‌کند».

علیخانی تصریح کرد: «آقایان هاشمی، خاتمی و ناطق نوری می‌توانند از احمدی‌نژاد به محاکم قضایی شکایت کنند و یا صدا وسیما وقتی را برای دفاع از خود در اختیار آنها بگذارد». 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین