کد خبر: ۹۰۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۴

شغل بعدی احمدی‌نژاد چیست؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در فاصله یک روز تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و با توجه به اختلاف فاحش میان آرای احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی که در تهران به حدود 25درصد و در شهرستان‌ها به 20درصد می‌رسد، از هم‌اکنون گمانه‌زنی‌ها برای شغل بعدی احمدی‌نژاد آغاز شده است. 

براساس این گمانه‌زنی‌ها، محتمل‌ترین پست احمدی‌نژاد از 12 مرداد آینده و پس از تنفیذ ریاست‌جمهوری، ‌انتصاب به عنوان مشاور رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است، پستی که پس از پایان دوره ریاست‌ مجلسی مهدی کروبی نیز به وی داده شد. صورت گرفت.

پست مطرح دیگر برای احمدی‌نژاد، به عهده گرفتن ریاست صداوسیماست که با توجه به پایان حکم ضرغامی از پنجم خرداد ماه، امکان انتصاب احمدی‌نژاد به این مسئولیت نیز وجود دارد.

گزینه سوم برای شغل بعدی دکتر احمدی‌نژاد، عضویت و یا حتی دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی به جای محمدرضا مخبر دزفولی می‌باشد.

پیشنهاد چهارم، به عهده گرفتن مدیریتی در حوزه تخصصی احمدی‌نژاد، یعنی حمل‌ونقل است و با توجه به حضور چمران و تعداد دیگری از هواداران احمدی‌نژاد در شورای شهر تهران، احتمال انتصاب وی به پست مدیریتی در شهر تهران وجود دارد و مدیریت شرکت مترو تهران که در حال حاضر توسط محسن هاشمی انجام می‌شود، می‌تواند پس از انتخابات به محمود احمدی‌نژاد واگذار گردد.

و سرانجام پست پنجم که می‌تواند به احمدی‌نژاد پیشنهاد شود، اداره کارتل بزرگ اقتصادی بنیاد مستضعفان است که به دلیل پایان زمان حکم محمد فروزنده پس از گذشت 10 سال از حضور وی، قابل تصدی توسط محمود احمدی‌نژاد می‌باشد.

عضویت به عنوان نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی به جای سعید جلیلی نیز از جمله این گمانه‌ها می‌باشد. با این حال، برخی از نزدیکان احمدی‌نژاد اعتقاد دارند وی پس از پایان دوره ریاست‌جمهوریش پست حکومتی را نخواهد پذیرفت تا بتواند از ظرفیت مردمی استفاده کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
البته پس از محاکمه توسط قوه قضائیه بابت اتهمات وارده به نظام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
متاسفم براتون احمدی نژاد رئیس جمهور میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
اما به نظر من پست مورد علاقه دکتر «مدیریت چهان» است اما فقط معلوم نیست حکم این پست را چه کسی باید برای ایشان صادر کند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۲
0
0
ظرفیت مردمی یعنی چی؟
در ضمن من گمان می کنم احمدی اگه رای نیاره هر شغلی هم که بهش بدن خودش رو برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری آماده می کنه با انجام یک برنامه تبلیغاتی و اتخاباتی وسیع و چهار ساله که بتونه جاشو از کسی که ازش پس گرفت! بگیره
این چهار سال برای هر برنده ای غیر از احمدی همراه با تخریب و کارشکنی بسیار احمدی خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۲
0
0
پست بعدی آقایان موسوی وخاتمی بعد از انتخابات چیست؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین