کد خبر: ۹۰۷۹۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۵

نامه سرلشکر فیروزآبادی به امام زمان(ع) در مورد انتخابات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار سرلشگر فیروزآبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به امام زمان (عج)، نامه‌ نوشت. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، فیروزآبادی که نامه خود را "رنج‌نامه" نامیده ضمن یادآوری برخی مسائل پس از انقلاب همچنین به حوادث انتخابات اخیر نیز پرداخته است. 

فیروزآبادی در بخشی از نامه خود نوشته است: «در 30 خرداد آشوبگران و منافقان با چهره‌ای جدید که چندان هم بی‌ارتباط با منافقان سابق نیستند، بر ملت یورش آوردند. زخم ترکش‌های جنگ تحمیلی و جای گلوله‌های منافقان و از خدا بی خبران دیروز را این بار در کوچه و بازار و تن بسیجیان و نیروهای انتظامی - این حافظان امنیت مردم با قمه و ضربات سنگ و شعله‌های آتش، گشودند، به پای مصنوعی و سینه خسته جانبازان و حتی بانوان و کودکان رهگذر هم رحم نکردند و منافقانه سلاح اهدایی امریکا و اسرائیل و انگلیس را به سوی مردم شلیک کردند، تا به خیال خام خود با کمک رسانه‌های بیگانه، ناجا و بسیج را متهم کنند. غافل از اینکه مسئولان با حکمت و تدبیر، بکار بردن سلاح را به خاطر پیشگیری از هر گونه آسیب به مردم منع کرده بودند و نیروهای حافظ امنیت هیچ‌گاه سلاحی در دست نداشتند و به کار نبردند. ماموران حفظ امنیت و مدافعان حریم قانون کتک خوردند، زخمی شدند، شهید شدند، بی رحمانه آنها را زیر چرخ‌های ماشین گرفتند، اما صبورانه با جانشان از مردم دفاع کردند؛ در مقابل آنها برای کشته‌های دروغی خود عزاداری کردند، از آنجا که آشوبگران در بین مردم پنهان شده بودند، دست حافظان امنیت برای برخورد با آنها بسته بود و لذا خساراتی بر مردم تحمیل گردید و ما نیز به عنوان حامیان مردم و مسئولان برقراری امنیت شرمنده شدیم، لیکن می‌دانیم که ملت فهیم خود به این موضوع واقفند و عذر خدمتگزاران خود را می‌پذیرند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۱
1
0
طفا به درد دل مردم که حکومت جوانان و پدران مادرانشون را میبرن زندانی و شکنجه میکنن میکشن به خانه هاشون میریزن برسید
آیا با زور و ترس دروغ تهمت حکومت شرعی هست کن
اگر دین ندارید آزاده باشید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۱
1
1
آقای سردار : جانباز بودن مجوز برای [...]علیه ملت نمی تواند باشد . چسم خود رابه روی حقیقت نبندید با ملت باشید نه با [...]مستبدان
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۲
1
0
راست میگه فقط جای مردم را با لباس شخصیها و عوامل خودش عوض کرده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
1
0
حال مردم ایران ازاین همه دروغ بهم می خوره.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین