کد خبر: ۹۱۲۳۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۴
هم‌زمان با فضاسازی جریانات افراطی علیه شخصیت‌های نظام مطرح شد:

هاشم‌زاده هریسی: بیانیه صادر شده، بیانیه مجلس خبرگان نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: «بیانیه صادر شده توسط خبرگان بیانیه مجلس خبرگان نیست».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، آیت الله هاشم زاده هریسی با بیان اینکه اگر عده‌ای از اعضای مجلس خبرگان جمع شده و بدون حضور اعضای آن بیانیه‌ای صادر نمایند این بیانیه، بیانیه مجلس خبرگان نیست بلکه بیانیه تعدادی از نمایندگان مجلس خبرگان است.

وی بابیان اینکه نمایندگان مجلس خبرگان حق دارند هرگونه بیانیه‌ای را صادر نمایند افزود: «جمع آوری تلفنی امضا و آن هم در حالی که بیشتر اعضای خبرگان در شهرهای مختلف پراکنده شده‌اند نمی‌تواند به عنوان بیانیه این مجلس به حساب آید».

آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: «باید توجه داشت که وظیفه برخی از مسولان که با رای مردم انتخاب می شوند، از دیگران سنگین‌تر است و باید مراقب باشند که با رفتار و گفتار خود ضمن زدودن تنش از جامعه به برقراری نظم و امنیت کمک کنند».

وی با بیان اینکه ادای دین دربرابر مردم آگاه و همیشه درصحنه کاری بس دشوار است، افزود: «در این میان ضرورت حفظ فضای وحدت و انسجام در جامعه امری بسیار حساس و مهم است و باید همه توجه کنیم که فاصله صلاح و نا صلاح یک خط باریک است و کوچکترین سهل‌انگاری تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت».

هاشم‌زاده هریسی اظهارداشت: «بدون هیچ شکی، مسوولین کشوراسلامی هر گونه عمل کنند به نام اسلام تمام می‌شود، که باید مراقب باشیم ایران اسلامی را به الگوی کشورهای دیگر تبدیل کنیم».

وی با اشاره به ایجاد دفاتر مجلس خبرگان رهبری در مراکز استان ها، این اقدام ضرورتی واجب برشمرد و گفت: «براساس آیین نامه جدید این مجلس و با تغییراتی که در ماده 91 داده شد نمایندگان مجلس خبرگان در استانها می‌توانند در راستای ارتباط بیشتر با مردم و رسیدگی به مشکلات و شبهات برای خود دفتر دایر کنند».

به گفته هاشم زاده، این دفاتر محل ارتباط نمایندگان با مردم و مسوولین به منظور تقویت انسجام و حفظ وحدت در جامعه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۴
0
0
Agar be farze mahal ham bayaniehie dar kar bashad agar vaghean be harfeshan iman dar_and nabayad be t_ore nashenas bemanad!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۷
0
0
پس چرا یکی به کیهان نمیگوید خبردروغ از زبان ایشان پخش نکند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین