کد خبر: ۹۱۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۳

متن کامل کیفرخواست محمدرضا علی‌زمانی از متهمان اغتشاشات اخیر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده دادستان، کیفرخواست «محمدرضا علی‌زمانی» از متهمان اغتشاشات اخیر را که دادستان عمومی و انقلاب تهران آن را تهیه کرده است در جلسه امروز دادگاه قرائت کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن کیفرخواست به این شرح است:

بسمه تعالی
رب بما انعمت علیّ فلن اکون ظهیراً للمجرمین

کیفرخواست
با سلام

در این پرونده آقای محمدرضا علی‌زمانی، فرزند اسماعیل 37 ساله اهل و ساکن اسلام شهر متهم است به :

1- محاربه ازطریق عضویت و فعالیت مؤثر در راستای پیشبرد اهداف گروهک تروریستی انجمن پادشاهی ایران؛
2- توهین به مقدسات؛
3- فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛
4- تبانی و اجتماع با هدف اقدام علیه امنیت داخلی کشور؛
5- خروج غیرقانونی از کشور؛

بدین شرح که متهم مزبور از طریق شبکه ماهواره‌ای «یور تی وی» با گروهک انجمن پادشاهی ایران آشنا شده و ضمن برقراری ارتباط با عناصر این شبکه از جمله «دردانه فولادوند» و «فرود فولادوند» دچار گرایشات ضد دینی شده.

نامبرده که دارای سوابق کیفری در خصوص جعل مهرهای سپاه و قوه قضائیه است به همراهی متهمان «حامد روحی نژاد» و «احمد کریمی» اقدام به تهیه یک CD حاوی مطالب تبلیغی علیه نظام و توهین آمیز نسبت به مقدسات نموده و با تکثیر انبوه این CD اقدام به توزیع آن در سطح شهر تهران می‌نمایند.

سپس متهم با خروج غیرقانونی از کشور به عراق عزیمت می‌نماید و در منطقه «عنکاوه» شهر «اربیل» عراق به مقر نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه مراجعه و با برگزاری جلسه با یکی از نیروهای آمریکایی به نام «فرانک» اطلاعاتی در قالب عکس و گزارش در خصوص اوضاع سیاسی و اجتماعی ایران به نیروهای مزبور ارائه و مبالغی دریافت می‌کند.

در ادامه با برقراری ارتباط با «جمشید» در آمریکا و ازعوامل انجمن پادشاهی ایران و اخذ 2000 دلار از وی طرح ساخت بمب‌های شیمیایی را از نامبرده دریافت و به یکی از مرتبطین خود در ایران ارسال می‌نماید و در چندین مصاحبه رادیویی با «جمشید» که از «رادیو تندر» پخش شده است اقدام به توهین به ائمه معصومین (س) و مقدسات می‌نماید.

متهم مزبور سپس در جلسه‌ای در «دهوک» عراق با واسطه «داود باغستانی» با دو افسر نظامی آمریکا به نام «مایکل» و «روبرت» ملاقات و اطلاعاتی در خصوص اوضاع سیاسی و اجتماعی ایران و مشخصات بعضی از مسئولین حکومتی به آنها ارائه با هدف ترور می‌کند.

مشارالیه با مشارکت در طرح «سلمان» که طی آن مشخصات نیروهای بسیجی شناسایی و به انجمن پادشاهی ایران تحویل داده می‌شود اقدام به مبادله اطلاعات با گروهک انجمن پادشاهی ایران می‌کند و با بازگشت به ایران با هدف اخلال و اغتشاش در انتخابات و ایام پس از انتخابات از طریق خط‌دهی نیروهای آمریکایی و گروهک انجمن پادشاهی ایران اقدام به برقراری ارتباطات گسترده و فعالیت‌هایی نموده که قبل از هر گونه اقدامی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده است.

علی‌هذا با عنایت به اقرار صریح متهم طی تحقیقات قضایی انجام شده در دادسرای امنیت و اطلاعات و مستندات موجود مجرمیت متهم محرز و با انطباق عمل متهم با مواد ،513،500،190،189،187،186 610 قانون مجازات اسلامی و ماده 34 قانون گذرنامه با رعایت مواد 42- 46- 47 محاکمه و اشد مجازات متهم مورد تقاضا می‌باشد.

سعید مرتضوی
دادستان عمومی و انقلاب تهران
.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین