کد خبر: ۹۷۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۸

پیشگویی‌های جدید مشایی رئیس دفتر رئیس جمهوری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسفندیار رحیم مشایی در سخنرانی خود در مراسم اختتامیه جشنواره زیست فناوری اظهار داشت: بشر در 50 سال آينده "بشري" خواهد ساخت که تمامی کارهاي بشر واقعی از جمله تناسل و توالد و عشق ورزيدن و شاعری را انجام خواهد داد.

مشايی با تاکيد بر اينکه اين امر در آينده قطعا روی خواهد داد، افزود بشر ساختگی و بشر واقعی قابل تشخيص نيستند.

وی افزود: بشر ساختگی نيز پوست و گوشتی مانند بشر واقعی خواهند داشت.

رييس دفتر  احمدی‌نژاد باتکیه بر این پیش‌بینی خود، افزود: در گذشته انسان را به صفتي مميزه از حيوان نام‌گذاری می‌کردند و انسان را حيواني متعصب حيوانی متفکر و غيره می‌خواندند اما بايد اين تعريف تغيير کند. 

پیشگویی‌های اسفندیار رحیم مشایی درباره آینده و حوالی سال 2060 (1440) در حالی صورت می‌گیرد که آخرین ارزیابی‌ها و برآوردهای علمی در مورد روبوت‌ها پیش‌بینی می‌کنند، در این سال، روبوت‌ها به سطحی خواهند رسید که قادرند اجزای خود را جدا و دوباره اسمبل کنند.


پیش از این و درجریان سخنان مشابه آقای مشایی، این انتقاد به وی مطرح بود که حتی در صورت قابل بحث بودن چنین مباحثی، آقای مشایی از چه جایگاهی این سخنان را بر زبان می‌آورد و چرا به‌جای پرداختن به مسایل مرتبط با کارهای حوزه دفتر ریاست رییس جمهوری، گه‌گاه به اظهارات عجیب و غریب از مدیریت حضرت نوح تا بشر مصنوعی غیرقابل تشخیص از بشر می‌پردازد؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین