کد خبر: ۹۹۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۳
در پاسخ به اخبار برخی سايت‌ها درباره خانواده مهدی ‌هاشمی؛

پاسخ همسر مهدی هاشمی؛ دستگيری فرشته هاشمی چگونه اتفاق افتاد

تاكنون جزئيات دستگيری را بيان نكرده بودم چون تف سربالا بود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرشته هاشمی، همسر مهدی هاشمی رفسنجانی، در جوابیه خطاب به یک سایت اینترنتی حامی دولت (جهان نیوز) نسبت به آنچه كه وی دروغ‌پردازی‌های سایت‌های افراطی نسبت به خود و خانواده‌اش خوانده است، پاسخ گفت.

عروس رئیس مجلس خبرگان رهبری در این جوابیه كه در اختيار آفتاب قرار گرفته است، شرح مختصری از جریان دستگیری‌اش در حوادث پس از انتخابات داده و گفتن جزئیات آن را تف سربالا عنوان کرده که فایده‌ای نخواهد داشت. 

متن کامل پاسخ فرشته هاشمی به شرح زیر است: 

«تمام پلیدی‌ها و زشتی‌ها در خانه‌ای نهاده شده که کلید آن دروغگویی است.» امام حسن عسگری (ع) 

مدیر مسئول سایت جهان نیوز 

باز قلم دروغ به کار افتاد و قلم به دستی دیگر، اتهامی ناروا به خانواده هاشمی رفسنجانی روا داشت. کم نبود هر چه درباره همسرم، مهدی هاشمی نوشتید و نوشتند، که اینک خبر از خروج من و دو فرزندم نیز از ایران می‌دهید؛ داستان را هم خود ساخته و پرداخته‌اید. نوشته‌اید: "همسر و دو فرزندش مهدی هاشمی با هدف دور شدن از فضای سیاسی جامعه از کشور خارج شدند." 

محل اقامت ما شد «لندن» و «اطرافیان ما» هم به شما خبر دادند که "خانم فرشته هاشمی، همسر مهدی هاشمی به همراه دو فرزندش به لندن رفته و قبل از پیوستن به همسر، به برخی اطرافیان خود اعلام کرده است که قصد بازگشت به ایران را ندارد." 

اینک به موجب قانون مطبوعات ـ که می‌دانم شما و یاران‌تان الزامی به رعایت ندارید ـ از شما می‌خواهم متن زیر را درج کنید و به خاطر داشته باشید که جهان اگر قرار بود همواره بر یک مدار بگردد، نه امروز، شما آنجا بودید و نه فردا، کسی دیگر به جای شما. 

از پاسخگویی به تهمت‌هایی که به همسرم زده‌اید، می‌گذرم و جواب را به خود او وا می‌گذارم که می‌دانید و بالاتری‌هایتان نیز می‌دانند که پاسخ‌های بسیار برای‌تان دارد و روزی آنها را، نه تنها با شما، که با همگان، مطرح خواهد کرد. 

اما در‌باره خروج من: خبری نوشته‌اید که از سطر، سطر آن دروغ می‏بارد و همه هم بی‌توجه به آن که «برخورداری کمی است در دنیا دروغ‌گویان را و برای ایشان عذابی دردناک است در آخرت.»[ سوره نحل آیه 116 ] 

نوشته‌اید من در لندن هستم؛ این دروغ اول. نوشته‌اید قصد بازگشت به ایران را ندارم؛ این دروغ دوم. نوشته‌اید «‌عروس آقای هاشمی رفسنجانی در جریان ناآرامی‌های روز 12 مرداد سال 88، در اطراف میدان ونک دستگیر شده بود.» این نیز تحریفی دیگر. 

در جواب این همه دروغ، آن هم در شرایطی که شما و دوستان نزدیک‏تان در نظام امنیتی ـ اطلاعاتی کشور، قاعدتا باید اطلاعات دقیق‏تری داشته باشند، اول به حرف امام صادق (ع) استناد می‌کنم که فرمودند: "کسی که با آگاهی قسم دروغ بخورد با خدا به مبارزه و جنگ برخاسته است." و دوم برای‌تان روشن می‌دارم که بدانید و بدانند بالاتری‌هایتان که: 

1- من در لندن نیستم. 

2- من هرگز به کسی نگفته‌ام «قصد بازگشت به ایران را ندارم». و اصولا چرا گفته باشم؟ ایران، خانه ماست، و ما خانه‌مان را به دروغگویان واگذار نمی‌کنیم. 

3- خبر از دستگیری من در جریان به گفته شما «ناآرامی های» اخیر داده‌اید. من، از باب احترام به انقلاب و آرمان‌های آن، داستان دستگیری خود را آنگونه که روی داد، اعلام عمومی نکرده‌ام، اما اینک که قلم در دست دروغ‌گویان است، و «اصولگرایی» نامی شده است برای پای‌گذاری برهمه اصول دینی و اخلاقی، از فرصتی که شما فراهم کرده‌اید، استفاده می‌کنم تا ماجرای دستگیری خود را «اعلام عمومی» کرده باشم و همان‌گونه که روی داد، نه آن طور که شما نوشته‌اید. 

در روز مورد‌نظر، برای خرید به خیابان رفته بودم که ناگهان، چند نفری برسرم ریختند و به تحکم گفتند: به آن طرف خیابان نرو! به آنان مودبانه گفتم: ماشین من در آن سوی خیابان است ..اما هنوز کلام منعقد نشده، آقایان با مشت و لگد برسر من ریختند، چادر از سر عروس رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کشیدند، بر موهای عروس رئیس مجلس خبرگان نظام، چنگ زدند، او را بر زمین کشیدند و عاقبت نیز بردند. داستانی که بازگویی‌اش، انداختن تف سربالا بود. در کشوری اسلامی که در آن حجاب، نشانه عفت است و تقوی، با زنان چنین می‏کنند و برآنان چنین روا می دارند. 

آقای... 

من از کودکی آموخته‌ام که اصول‌گرایی و رهپویی راه دین واسلام، قواعدی دارد و آدابی. حفظ حجاب، از جمله این اصول بوده است. شما را اما چه شده است که نام اصولگرا و رهپوی انقلاب با خود به این سو و آن سو می‌برید، اما به خاطر منافع زودگذر مادی، در برابرکشیدن چادر از سرزنی، سکوت می‌کنید و به دروغ آن را وارونه جلوه می‏دهید؟ چه شده است که در خانه بنا شده بر دروغ، سخن از اصولگرایی می‌گویید؟ فراموش کرده‌اید که به گفته مولایمان علی (ع) «دروغ‌گویی مایه ننگ و عار در دنیا و موجب عذاب آتش در آخرت» است؟ نشنیده‌اید سخن امام اول شیعیان را که «دروغگو و مرده هر دو یکسانند، زیرا برتری زنده بر مرده این است که به او اعتماد می‌شود، پس وقتی در اثر دروغ‌گویی به سخن او اعتماد نشود، زنده بودن او بی‌فایده گشته، همانند مرده می‌شود.»
آقایان! منتظر«اخبار تکمیلی» باشید. آن روز دور نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۶
10
4
احسنت بر این شیر زن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۶
9
3
زنده باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۶
0
5
براستي ماهم چه ميدانيم ؟در گوشه اي از اين مملكت دريك روستا شب را روز ميكنيم و روز را شب فقط ميتوانيم بگوئيم بر پدر هرچه دروغگوئي است ... تنها اوست كه بر اعمال همه كس احاطه دار د و بس (خداي سبحان )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۶
0
7
حقیقت پشت ابر نمی ماند.
امام خمینی(ره): نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد".
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۷
2
11
آیا حضرت علی(ع)درمورد ثروت اندوزی از بیت المال فرمایشی ندارند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۸
0
9
امام حسين (ع) در كربلا در روز عاشورا فرمودند كه اگر دين نداريد آزاده باشيد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۸
9
2
اين دروغ ثروت اندوزي از بيت المال هم در ادامه .... به خانواده هاشمي است. اگر خاطرات هاشمي را بخوانيد مي بينيد رهبر انقلاب در بسياري موارد به آقاي هاشمي كمك ميگرفته اند در امور مالي. حتي مدتي در خانه ايشان ساكن بوده اند.
افسانه ثروت هاشمي ها هم بخشي از دورغهايي است كه براي تخربين اين خانواده به افكار جامعه تزريق شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۳۱
0
5
همه بايد صبر داشته باشيم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
1
9
اگر خانم فرشته هاشمی راست مگه چرا بعداز 3 سال این موضوع رو گفت چرا 3 سال پیش این نگفت الان هم می خوادمظلوم نمایی کنه منکه باورم نمی شه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
2
4
اگر خانم فرشته هاشمی راست مگه چرا بعداز 3 سال این موضوع رو گفت چرا 3 سال پیش این نگفت الان هم می خوادمظلوم نمایی کنه منکه باورم نمی شه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
4
3
تورامیشناسم واقعا ازصدتامرد مردتری افرین بمیرددشمن تو
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین