کد خبر: ۹۸۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۳

مهین شهابی در کما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهين شهابي بازيگر پيشکسوت سينماي ايران در بخش مراقبت هاي ويژه يكي از بيمارستان هاي تهران همچنان در کما به سر مي برد. 

داود رشيدي رئيس انجمن بازيگران روز شنبه با تاييد اين خبر گفت: مهين شهابي هم اکنون در بخش مراقبت هاي ويژه يکي از بيمارستان هاي تهران در کما به سر مي برد.به نظر مي رسد بايد براي بازيگران پيشکسوت کاري کرد و از آنان حمايت کرد. 

اين بازيگر سينما خاطرنشان کرد: اميدوارم با طرح موضوع بازيگران پيشکسوت در شوراي مرکزي سينما ، تصميمي مناسب در اين باره اتخاذ شود.

مهين شهابي در خانواده اي ارتشي به دنيا آمد. وي بازيگري را در گروه اسکوئي ها که تازه به ايران آمده بودند فراگرفت و سپس به دعوت دکتر فروغ رئيس اداره دراماتيک به آنجا رفت که بعد از بازي در چند نمايشنامه استخدام رسمي وزارت فرهنگ - هنر آن زمان شد و بعد از آن هنر تئاتر و سينما و تلويزيون تواما حرفه او شد البته او در صدها پيش صحنه در تئاتر سنگلج و تلويزيون بازي کرد و درفيلم هاي «گاو» ، «سازش» ، «قيامت عشق» ، «بيتا» ، پيش از انقلاب نيز به عنوان بازيگر حضور داشت و بعد از به ثمر رسيدن انقلاب نيز در فيلم هاي بسياري همچون: «شيلات» ، «مزدوران» ، «مأموريت» ، «پنجره» ، «روز ديدار» ، «شهر لاجوردي» ، «بگذار زندگي کنم» و «گل مريم» ايفاي نقش نمود.

وي مدتي هم گوينده راديو بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین