کد خبر: ۱۲۴۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵

سردبیر روزنامه حامی دولت سوریه: تیراندازی به راهپیمایان، کار نفوذی‌ها بوده؛ می‌خواستند فتنه ایجاد کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردبیر یک روزنامه مهم وابسته به دولت سوریه، تصاویر رسانه‌های غربی درباره تظاهرات سوریه را جعلی یا قدیمی دانست و ادعا کرد که تیراندازی به سمت راهپیمایان، کار عوامل نفوذی بوده که می‌خواستند در سوریه، فتنه ایجاد کنند.

علی قاسم، سردبیر روزنامه دولتی الثوره سوریه، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی با بیان اینکه “دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهد افرادی نفوذی به سمت راهپیمایان تیراندازی کرده‌اند”، افزود: این افراد با هدف برافروختن مجدد آتش فتنه دست به این کار زده اند و این در حالی است که نیروهای امنیتی نه تنها به راهپیمایان حمله نکرده بلکه وظیفه حمایت از آن‌ها را بر عهده داشته است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم کسانی که دم از آزادی و اصلاحات می‌زنند نمی‌خواهند پیام مثبت سخنان بشار اسد را بشنوند. جنبش اعتراضی این افراد ربطی به اصلاحات و خواسته‌هایی که در راهپیمایی‌ها از آن صحبت می‌کنند ندارد بلکه آن‌ها به دنبال چیزی دیگری هستند و آن‌ها هر چیزی که به آن‌ها پیشنهاد شود رد می‌کنند.

این فعال رسانه‌ای وابسته به دولت سوریه همچنین با زیر سؤال بردن گزارش رسانه‌های غربی از اعتراضات اخیر در این کشور، خاطرنشان کرد: بسیاری از تصاویری که رسانه‌های خبری درباره آن‌ها مانور می‌دادند تصاویری بوده که قبلا تهیه شده بودند و یا فیلم های بسیار ساده‌ای بودند که درباره آن‌ها بزرگ‌نمایی صورت گرفته بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
چقدر این حرفا آشناست!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین