کد خبر: ۸۳۱۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۲

تشکیل ستاد حمایت جوانان احزاب ایرانی از غزه

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: ستاد «حمایت جوانان احزاب ایرانی از غزه» آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، عضو کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد با اشاره به برگزاری اولین جلسه آن، یادآور شد: «در نشست مقدماتی این کمیته حاضرین بر این موضوع تاکید داشتند که حمایت از فلسطین یکی از مصادیقی است که تمام احزاب ایرانی بر آن توافق دارند».

سعید الله بداشتی تاکید کرد: «با توجه به ابعاد انسانی جنایات غزه، شاخه‌های جوانان احزاب ایرانی بر ضرورت هرگونه اقدام ممکن در این خصوص تاکید کرده و برگزاری «اجلاس جوانان احزاب ایرانی در حمایت از غزه» را به عنوان یکی از اقدامات به تصویب رساندند».

بر اساس این گزارش این برنامه با حضور دبیران کل احزاب مطرح کشور و چهره‌های سیاسی پنج‌شنبه این هفته مورخ ‌٢٦/١٠/٨٧ از ساعت ‌١٤ الی ‌١٧ در سالن سیدالشهدا واقع در میدان هفتم تیر برگزار می‌گردد.

جوانان حزب موتلفه اسلامی، مجمع نیروهای خط امام، جامعه اسلامی مهندسین، حزب کارگزاران سازندگی، حزب اعتماد ملی، جامعه اسلامی کارمندان، خانه کشاورز، حزب اعتدال و توسعه، جبهه مشارکت ایران اسلامی، جبهه پیروان خط امام و رهبری پیش از این نیز در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد با یادآوری موارد نقض مکرر حقوق بشر در حمله اسرائیل به نوار غزه، خواستار بازگشایی راه برای ورود کمک‌های حیاتی به مردم غزه شده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین