کد خبر: ۱۲۸۲۶۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹

عده‌ای از مردم، درب استانداری فارس را قفل کردند تا استاندار جدید نیاید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فارس نوشت: جمعی از مردم شیراز با حضور در مقابل استانداری فارس و قفل زدن بر درب آن، نسبت به تغییر مدیریت‌های ارزشی در این استان اعتراض کرده و خواستار انتصاب استاندار بومی شدند.

محمدرضا هاجری نماینده تجمع‌کنندگان معترض به استاندار فارس، عصر دیروز در این تجمع در سخنانی اظهار داشت: هنوز آثار ننگین فتنه سال ۸۸ از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگذشته که فتنه‌ای آلوده‌تر، منحرف‌تر و ننگین‌تر وارد میدان شده است.

هاجری افزود: امروزه مقدسات در فارس را مورد هجوم قرار داده‌اند و سران فتنه‌گر و منحرف که روزی فکر می‌کردند می‌توانند فارس و شیراز را پایتخت مکتب ایرانی قرار دهند به لطف رهبر معظم انقلاب، شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) معرفی شد.

وی گفت: به دنبال این ناکامی و شکست با شیوه‌های متعدد و اعزام کردن کسانی که هنوز الفبای مدیریت را نمی‌دانند این استان را تبدیل به آزمایشگاه کرده‌اند، آزمایشگاهی که برای مکتب ایرانی و تفکر انحرافی ملی‌گرایی به شیوه‌های متعدد شده است.

وی افزود: با آمدن منحرفان به شهر مقدس شیراز جریان‌های اصول‌گرایی مورد هجوم قرار گرفته‌اند. 

این معترض اضافه کرد: آمار و ارقام توسعه و پیشرفت فارس نشان می‌دهد که در این دو سال این استان متضرر شده، عقبگرد داشته و بیکاری به اوج خود رسیده تا جایی که بودجه‌های مصوب استان‌های کوچک‌تر مانند اردبیل و قزوین به مراتب از فارس بیشتر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین