کد خبر: ۱۷۵۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴
هفته‌ی سیزدهم لیگ برتر فوتبال

پیروزی شاگردان قلعه‌نویی مقابل نفت نه نفره

استقلال به رده‌ی دوم صعود کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در آخرین دیدار از بازی‌های روز پنجشنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر آبی‌پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی میزبان نفت تهران بودند که این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک استقلال همراه بود.

در نیمه نخست این دیدار یعقوب کریمی بازیکن سابق استقلال ابتدا برای نفتی‌ها گلزنی کرد اما 6 دقیقه بعد ساموئل بازیکن خارجی آبی‌پوشان کار را به تساوی کشاند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم آرش برهانی توانست بار دیگر استقلال را پیش اندازد. حرکت تیمی استقلال از جناح راست با ارسال به روی دروازه همراه شد که برهانی در حالت نامتعادل دروازه سوشا مکانی را باز کرد.

مدافعان و دروازه‌بان تیم نفت به شدت به محسن قهرمانی بابت پذیرفتن این گل اعتراض کردند چرا که معتقد بودند مهاجم استقلال با ضربه دست خود توپ را از خط دروازه عبور داده است.

در ادامه‌ی غفوری از نفت با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا کار برای نفت سخت‌تر شود. لحظاتی بعد یعقوب کریمی نیز به دلیل انجام حرکت غیرورزشی بر روی اکبرپور با کارت قرمز روبرو شد

تلاش شاگردان ابراهیم‌زاده برای گرفتن حداقل یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه سودی نبخشید و استقلال با همین نتیجه بازی را به سود خود به پایان برد. نفت

در جدول رده‌بندی شاگردان امیر قلعه‌نویی با این پیروزی 22 امتیازی شده و با یک بازی کمتر نسبت به تراکتورسازی و یک امتیاز اختلاف در رده دوم ایستاده‌اند.

نفت تهران نیز با یک پله سقوط به جایگاه سوم رسید.

این دومین شکست نفت تهران در رقابت‌های لیگ برتر امسال بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
0
0
من اگر مديرعامل استقلال بودم اكبرپور راازتيم اخراج مى كردم براى تيم استقلال افت داردناجوانمردانه بازى نمايد. تاببرد. بازيكنان باتجربه بايد بازى جوانمردانه رابه جوانان اموزش دهند. بى خود نيست مسى بهترين بازيكن جهان مى باشد چون لياقت انرا داردبا اينكه مدافعان به رويش خطا مى نمايند يك بار حركتى ناجوانمردانه ازاوسرنزده است. بازى راچگونه خراب كرد وتماشاچيان بازى رادلخور نمود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین