کد خبر: ۹۴۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۳

اولین سخنان استیلی پس از استعفا از سرمربی گری استیل آذین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس ورزشی:حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال استیل‌آذین پس از استعفای ناگهانی اش گفت: گله‌ای از سردار آجرلو و هدایتی ندارم، برای اینكه تحت فشار بودم استعفا دادم.

حمید استیلی پس از پیروزی دو بر یك تیم فوتبال استیل‌آذین برابر مقاومت سپاسی شیراز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و با تلاش بازیكنان توانستیم بازی یك بر صفر باخته را با پیروزی عوض كنیم. اكنون اعلام می‌كنم كه به دلیل تحت فشار بودن خود و خانواده‌ام در مدتی كه هدایت تیم استیل‌آذین را بر عهده داشتم، از سمتم در این تیم استعفا داده و بعد از نشست خبری این بازی آن را به بازیكنان نیز اعلام می‌كنم.

استیلی ادامه داد: پیش از این بازی تصمیم به رفتن گرفته بودم اما، آن را اعلام نكردم حتی بازیكنان استیل‌آذین هم هنوز خبر ندارند كه بعد از نشست خبری آنها را هم مطلع می‌كنم. هیچ گله‌ای از آجرلو ندارم و رفتنم از این تیم هم ربطی به حضور او در باشگاه ندارد. ممنونم كه مدیران باشگاه 25 هفته من را تحمل كردند و اكنون به خاطر تحت فشار بودن خود و خانواده‌ام تصمیم به رفتن گرفتم.

وی درباره حركت جوانمردانه "امین متوسل زاده" بازیكن تیم مقامت كه هنگام مصدومیت دروازه‌بان استیل‌آذین با وجود خالی بودن دروازه حریف توپ را به اوت زد، گفت: این حركت متوسل‌زاده واقعا جای تقدیر و تشكر دارد و معتقدم این كار به خاطر فرهنگ‌سازی است كه تیم‌ مقاومت انجام می‌دهد.

استیلی درباره بازی گفت: ما دو تعویض اجباری در این بازی داشتیم؛ تیم ما روی اشتباهات بازیكنان گل خورد اما در ادامه توانستیم با تغییر تاكتیكی بازی را ببریم. می‌دانستم كه گرفتن سه امتیاز در شیراز واقعا سخت است و خوشحالم اكنون به این هدف رسیدیم.

وی درباره اعتراضی كه نسبت به مردود اعلام شدن یكی از گل‌های تیمش به داور داشت، خاطرنشان كرد: اعتراضی به داور نكردم و تنها به او گفتم كمك‌داور به آن صحنه نزدیك‌تر است و اوست كه باید پرچم خود را به علاوت مردود بودن گل بالا آورد كه داور هم گفت خودم به نزدیك بودم و صحنه را دیدم.

استیلی درباره حضور مهدی‌ مهدوی‌كیا نیز گفت: او از افتخارات فوتبال ایران است و هر تیمی آرزوی داشتن چنین بازیكنی را دارد. مهدوی‌كیا تاكنون 2 جلسه با ما تمرین كرده است و امیدوارم حضور موفقی در این تیم داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین