کد خبر: ۱۲۹۸۵۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۵
خبرگزاری فارس منتشر کرد

اعترافات مدیر بازداشتی درباره صوری بودن مزایده خودروی احمدی‌نژاد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک منبع مطلع در خصوص جزئیات پرونده مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: علی‌اصغر پرهیزکار علاوه بر پرونده میراث فرهنگی در منطقه آزاد اروند تحت عناوین فریبنده میلیاردها ریال از بیت‌المال را برای کمک به جریان انحرافی حیف‌و‌میل کرده است.

این منبع مطلع امروز اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه خودروهای مدرن و کلاسیک با برگزاری مزایده نمایشی فروش خودروی شخصی رئیس‌جمهور یکی از شاهکارهای جریان انحرافی در منطقه آزاد اروند بود به طوری که طبق برآوردهای به عمل آمده برای اجرای این پروژه تقریباً اعتبارات پنج پروژه عمرانی کلیدی منطقه آزاد اروند به طور کامل تعطیل شد تا امکان تامین هزینه‌های هنگفت این نمایشگاه مسئله‌دار فراهم شود.

وی اضافه کرد: معرفی برنده این مزایده اساساً صوری بوده و در واقع ابهامات زیادی در این خصوص وجود دارد علاوه بر آن ، با اختصاص اعتبارات بسیار زیاد و با سنبل‌کاری ساختمان این نمایشگاه را ظرف مدت ۵۷ روز آماده کردند تا زمینه اجرای پروژه‌های انحرافی و فریبنده خود تحت عنوان برگزاری نمایشگاه‌ها فراهم کنند.

این منبع ادامه داد: مدیرعامل بازداشت شده منطقه آزاد اروند به بهانه تعجیل در احداث ساختمان نمایشگاه‌ها، بسیاری از بخش‌های ساختمان نمایشگاه‌ها را خارج از قوانین برگزاری مناقصات رسمی احداث کرد.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه‌های صوری و هدفمند توسط یکی از وابستگان نسبی مدیرعامل منطقه آزاد به نام «ح- الف» اشاره کرد و گفت: پشت صحنه برگزاری صوری نمایشگاه‌هایی با ظاهر فریبنده عام‌المنفعه بودن بیش از ۱۲ میلیارد ریال خرید تضمینی با دادن بن‌های خرید به مدارس، مددجویان، شخصیت‌های سیاسی و دستگاه‌های مختلف اجرایی بود که مجبور به هزینه‏ کرد این بن‌های نقدی در مدت کوتاه چندروزه در این نمایشگاه‌ها بوده است.

این منبع از اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیون تومان تنخواه به دو بخش روابط عمومی و پشتیبانی منطقه آزاد اروند نیز اشاره کرد و گفت: طبق معمول سازمان‌ها و ادارات برخی از بخش‌ها برای انجام هزینه‌های جاری خود مبلغ ناچیزی را تحت عنوان تنخواه‌گردان دریافت می‌کنند که این در حالی است که در منطقه آزاد اروند ۴۰۰ میلیون تومان تنخواه در اختیار روابط عمومی و بخش پشتیبانی قرار می‌گرفت که عمده این مبالغ صرف کارهای تشریفاتی، تبلیغاتی و همچنین سندسازی‌های صوری می‌شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
عجیب است عجیب این همه دروغ وهیا هو برای چه!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
از اولش هم معلوم بود سیاه بازی است کدام مستضعفین این پول ماشین قراضه را گرفته اند ما خبر نداریم ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین