کد خبر: ۱۲۵۹۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
احمدی‌نژاد هفته آینده در تلویزیون با مردم سخن خواهد گفت

دومین جلسه هیأت دولت با حضور مصلحی و در غیاب احمدی‌نژاد برگزار شد

سوال از احمدی‌نژاد با 52 امضا در مجلس کلید خورد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه هیأت وزیران با حضور وزرا و معاونین رئیس‌جمهوری به ریاست محمدرضا رحیمی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه وزرا و معاونین رئیس‌جمهوری ضمن تصویب برخی از طرح‌ها و لوایح در خصوص موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به یادآوری است که حیدر مصلحی وزیر اطلاعات نیز در این جلسه حضور داشته است. 

احمدی‌نژاد هفته آینده در تلویزیون 

سید علی محمد بزرگواری، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار «نسیم»، گفت: سید محمد رضا میر‌تاج‌الدینی این خبر را امروز در جمع نمایندگان اعلام کرد.

میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: احمدی‌نژاد هفته‌ آینده به طور رسمی با مردم گفت‌وگو می‌کند و اظهارات وی بار دیگر منجر به خوشحالی دوستداران انقلاب و مایوس شدن منافقین و دشمنان نظام خواهد شد.

احتمال دیدار آیت‌الله ‌خوشوقت، آقاتهرانی و خزعلی با احمدی‌نژاد 

یک نماینده شاخص اصول‌گرا، در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با برنا، از دیدار بعد از ظهر امروز مرتضی آقاتهرانی و محمود احمدی‌نژاد خبرداد و گفت: بنا بر این است که امروز مرتضی آقاتهرانی به دیدار احمدی‌نژاد برود.

وی ادامه داد: همچنین به احتمال زیاد ظرف چند روز آینده آیت‌الله خوشوقت و آیت‌الله خزعلی با رییس‌جمهور دیدار خواهند کرد.

این نماینده مجلس همچنین از نشست برخی استانداران با یکدیگر خبرداد و افزود: روز گذشته برخی استانداران کشور طی برگزاری جلسه‌ای نقطه‌نظرات خود را پیرامون حمایت از رهبر فرزانه انقلاب و رییس‌جمهور اعلام کردند.

وی گفت: احمدی‌نژاد از 6 سال گذشته که رییس‌جمهور شده تا به امروز به صورت بی‌وقفه و شبانه‌روزی کار کرده و یک لحظه هم آرام و قرار نداشته است.رییس‌جمهور در طول مدت کار خود دائما و بدون وقفه برای کشور خود و نظام زحمت کشیده است. لذا مردم و برخی مسئولان نباید به شایعات توجه کنند.

همچنین یک سایت خبری حامی دولت تاکید کرد که احمدی‌نژاد بیمار است و به توصیه پزشکان مشغول استراحت است.

به گزارش پایگاه خبری سفیر، سایت نهال‌نیوز با دروغ خواندن «قهر کردن احمدی‌نژاد» و استعفای قریب‌الوقوع او نوشت: «پیگیری‌های ما نشان داد این خبر از اساس دروغ است و دکتر احمدی‌نژاد بلافاصله بر اجرای دستور رهبری در ابقای مصلحی تاکید کردند و از ایشان برای حضور در هیأت دولت دعوت به عمل آوردند، از طرف دیگری رئیس‌جمهور بر اساس فشار کاری، در چند روز اخیر دچار مریضی آنفلونزای شدید شده و به سختی می‌توانست در محل کار حاضر شوند و به توصیه پزشکان مشغول استراحت بودند که موجب شد این جریان مشکوک از این موضوع سوء‌استفاده کرده و دست به چنین اخبار مضحکی بزند.»

دیدار 10 وزیر با احمدی‌نژاد

پانا نیز نوشت: شب گذشته10 وزیر دولت با دکتر محمود احمدی‌نژاد دیدار کردند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که شب گذشته ده تن از وزرای دولت با دکتر "محمود احمدی‌نژاد" دیدار و در مورد مسائل روز با رئیس‌جمهور صحبت کردند.

اطلاعاتی بیشتری در مورد محتوای این جلسه به دست نیامده است.

سوال از احمدی‌نژاد با 52 امضا در مجلس کلید خورد /استیضاح منتفی است

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز از جمع‌آوری 52 امضا برای طرح سوال از محمود احمدی‌نژاد خبر داد.

به گزارش آفتاب، محمد جواد ابطحی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در گفت‌وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که شایع شده با توجه به اتفاقات رخ داده بعد از موضوع تغییر وزیر اطلاعات احتمال استیضاح احمدی‌نژاد وجود دارد، گفت: استیضاح منتفی است اما آقای مطهری قصد سوال از رئیس‌جمهور را دارد و تاکنون 52 امضا هم جمع‌آوری کرده است.

دیدار احمدی‌نژاد با مقام معظم رهبری

همچنین حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری، عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در گفت‌و‌گو با برنا از دیدار مقام معظم رهبری با محمود احمدی‌نژاد خبرداد و گفت که در این دیدار احمدی‌نژاد دغدغه‌های خود را برای مقام معظم رهبری مطرح کرده است.

این نماینده مجلس همچنین از دیدار قریب‌الوقوع برخی بزرگان کشور و تعدادی از علما با احمدی‌نژاد خبر داد.

سایت آیین‌نیوز نیز نوشت: به گزارش «هفت صبح»، یک منبع مطلع در دفتر رییس‌جمهور به هفت صبح خبر داد که رییس‌جمهور روز گذشته برای تجدید بیعت به دیدار رهبر انقلاب رفت.

این منبع نزدیک به اصول‌گرایان پیش رو افزود، اقتدارگرایان داخلی از یک سو و اپوزیسیون رادیکال بیرونی از سوی دیگر در تلاشند با رادیکالیزه کردن تنش‌های ساختاری، مسیر اصلاحات را به بن‌بست بکشانند که با اقدامات ریییس‌جمهور این تلاش به سرانجام نخواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین