کد خبر: ۱۷۵۳۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۰

تحویل ‌محصولات ‌پیش‌فروش‌ سایپا با قیمت‌ قبلی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون بازاریابی و فروش داخلی سایپا گفت: تمام محصولات پیش فروش شده سایپا که موعد تحویل آنها قبل از تاریخ 12 مهرماه بوده، با قیمت های مصوب قبلی تحویل مشتریان می شود.

محمدحسن گرمان در خصوص مصوبه اخیر سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان گفت: بر اساس این مصوبه، محصولات سایپا که از تاریخ 12 مهرماه امسال به قبل پیش فروش شده اند، مشمول افزایش قیمت جدید مصوب نمی شوند.

وی ادامه داد: دعوتنامه مشتریان محصولات سایپا و پارس خودرو که موعد تحویل آن ها تا پایان شهریور ماه بوده با قیمت های سابق صادر شده و این خودروها با قیمت قبلی به دست مشتریان خواهد رسید.

گرمان اظهار داشت: در صورتی که مشتریان وجه مازادی به حساب شرکت واریز کرده باشند، این مبلغ به آنها بازگردانده می شود و با نمایندگان مختلف در این حوزه برخورد خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،گرمان در خصوص دیگر محصولات پیش فروش شده که موعد تحویل آنها از زمان ابلاغ مصوبه جدید سازمان حمایت در تاریخ 12 مهرماه امسال با قیمت های جدید به دست مشتری می رسند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
من 24 اسفند 90 برای مگان تحویل مهر91 ثبت نام کرده ام، اینکه تا 12م نداده اند مشکل من است؟؟؟ 20 میلیون آن موقع الان 40 میلیون می ارزد ولی با کمال بی شرمی برای من دعوت نامه فرستاده اند 23 میلیون و 800 هزار تومان دیگر تا 2 آبان به حساب بریزم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
0
سلام
خودروی من تحویل مهر (1 تا 30 مهر) بود پس چرا شامل این قیمت نمیشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین