کد خبر: ۱۲۷۴۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶

"تست مرگ"؛ طول عمر شما را تعیین می‌‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محققان اسپانیایی آزمایش خون 435 پوندی را ابداع کرده‌اند که به گفته آنها می تواند با دقتی بالا طول تلومرهای فرد، بخشی از DNA که گفته می‌شود با طول عمر در ارتباط است را اندازه‌گیری کند.

تلومرها بخش‌هایی از DNA به شمار می‌‌روند که پوشاننده بخش‌های انتهایی کروموزوم‌ها بوده و از آنها در برابر آسیب‌ها و کاهش عملکرد سلولی متناسب با بالا رفتن سن محافظت می‌کند. گفته می‌شود هرچه طول تلومرها کوتاه‌تر باشد سرعت سالخوردگی در افراد سریع‌تر می‌شود.

شرکتی اسپانیایی با نام LifeLength با توجه به این رویداد آزمایش تجاری با نام "تست مرگ" ارائه کرده که می‌تواند مدت طول عمر افراد را تعیین کند.
 
به گفته "ماریا بلاسکو" از مرکز ملی تحقیقات سرطان در اسپانیا در مادرید دانستن اینکه آیا طول تلومرهای انسان نسبت به سن وی در اندازه عادی است یا نه می‌تواند میزان سلامت انسان‌ها را تعیین کرده و سن فیزیولوژیکی آنها را پیش از اینکه بیماری‌ها خود را نشان دهند، اعلام کند.

انتظار می‌رود این تست خون در سراسر اروپا، انگلستان و آمریکا با استقبال زیادی مواجه شود زیرا بسیاری از انسان‌ها هستند که مشتاقند حدود زمان مرگ طبیعی خود را بدانند. در کنار این اطلاعات، این تست خون به افراد کمک می‌کند رفتارهای سالم و بهداشتی را در زندگی پیش بگیرند، رژیم غذایی خود را بهبود بخشیده و از میزان استرس زندگی بکاهند.

بر اساس گزارش تلگراف، با استفاده از این تست می‌توان کوچک‌ترین اختلافات میان طول تلومرها را تعیین کرد و با استفاده از تکنیکی بسیار سریع و ساده اطلاعات به دست آمده را تحلیل و بررسی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
1
0
متشکرم که تست های هوش رادراختیارمردم می گذارید
نیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
2
ببخشید من فقط 10 سالمه از این مطلب چیزی نفهمیدم من تو هر سایتی میرم چرا عمرم کم تر میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین