کد خبر: ۱۳۲۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۴

احتمال اعلام جرم دادستان تهران عليه روزنامه ايران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از انتشار اخباری مبنی بر اعلام جرم دادستان تهران عليه روزنامه ايران و احتمال توقيف اين روزنامه، خبرنگار ايلنا در تماس با روابط عمومی دادسرای تهران اين موضوع را جويا شد. 

قاسميان در اين خصوص گفت: با توجه به شدت واكنش‌ها به ويژه‌نامه روزنامه ايران تحت عنوان 'خاتون' كه به بیان انتقاداتی علیه طرح 'امنیت اخلاقی' پرداخته و نظرات سئوال‌‌برانگیزی نسبت به مقوله حجاب مطرح شده است، احتمال اينكه دادستان تهران نسبت به اين روزنامه اعلام جرم كند بسيار زياد است. 

وي ادامه داد: اين واكنش‌ها نسبت به اظهارات مطرح شده از سوی كلهر بوده كه مطالبی را درباره حجاب و پوشش بانوان عنوان كرده تا جايی كه بسياری معتقدند انتشار اين ويژه‌نامه با اين محتوی از قبل برنامه‌ريزی شده است. 

وی تصريح كرد: در صورت اعلام جرم از سوی دادستان اين پرونده در دادسرای رسانه رسيدگی خواهد شد. 

مهدی کلهر در مصاحبه با اين ويژه‌نامه در پاسخ به این سوال که «چادر مشکی از چه زمانی وارد ایران شد؟»، گفته است: «از سفرهای اروپایی ناصر‌الدین شاه. شب که به مجلس عیاشی در اروپا می‌رفت، می‌دید آنجا لباس مرد‌ها مشکی است. کلاه سیلندری مرد‌ها مشکی است و زن‌ها هم با لباس مشکی می‌آیند. این به نظرش آمد که یک نوع سنگینی و وقار دارد وگرنه در اسلام به صراحت داریم که رنگ تیره مکروه است. این رنگ مشکی متکبرانه را ناصرالدین شاه آورد. خدالعنتش کند. همین‌جور آتش به قبرش ببارد. خیلی مرد ملعونی است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین