کد خبر: ۱۲۷۶۹۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۶

بازداشت مرد آهنین پس از 2 سال فرار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه ایران نوشت: مرد آهنین که به اتهام شرارت و ضرب و شتم راننده جوان از دو سال قبل تحت تعقیب بود، سرانجام دستگیر شد. 

عصر یازدهم آذر سال 88 مأموران کلانتری 136 فرجام از درگیری شدید در یکی از جایگاه‌های سوخت شمال شهر مطلع شدند. مأموران پلیس پس از حضور در محل حادثه با پیکر خونین پسر جوانی روبه‌رو شدند. بلافاصله پسر مجروح به بیمارستان انتقال یافت. از سوی دیگر مأموران در تحقیقات دریافتند دانشجوی مجروح بر سر نوبت سوخت‌گیری در پمپ بنزین با مرد جوانی که راننده خودروی پژو 206 بوده درگیر شده و هدف قرار گرفته است. زن جوانی که خود را مالک خودروی پژو معرفی می‌کرد پس از انتقال به کلانتری گفت: زمانی که برای سوخت‌گیری وارد جایگاه شدم ناگهان با مرد قوی هیکلی روبه‌رو شدم که کارت سوخت در دست داشت و از من خواست چند لیتر بنزین از او بخرم.

پس از آن مرد ناشناس پشت فرمان نشست اما در جایگاه ناگهان میان راننده خودروی پرایدی و مرد قوی‌هیکل جر و بحث و مشاجره تندی در گرفت و بعد هم مرد ناشناس متواری شد. پس از این اعتراف‌ها مأموران پلیس برای اثبات گفته‌های زن جوان به بررسی فیلم دوربین مداربسته جایگاه پرداختند که مشخص شد زن جوان دروغ گفته و سعی در گمراه کردن مأموران داشته است.

شاکی نیز پس از بهبود نسبی در بازجویی‌ها به پلیس گفت: روز حادثه هنگام سوخت‌گیری بوده که بی‌دلیل هدف قرار گرفته بود. پرونده این ماجرا در حالی با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد که زن جوان ادعا می‌کرد ضارب را نمی‌شناسد. با این وجود او نیز به اتهام معاونت در ضرب و شتم، از سوی قاضی شعبه 1051 دادگاه مجتمع قضایی عدالت به سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شد.

سرانجام با گذشت دو سال از این ماجرا با پیگیری‌های شاکی پرونده چندی قبل متهم فراری دستگیر شد. ضارب که یکی از مردان آهنین است به مأموران گفت: روز حادثه همراه نامزدم در پمپ بنزین بودیم که به علت تعلل شاکی در سوخت‌گیری عصبانی شده و به او اعتراض کردم. اما وقتی ناسزا گفت عصبانی شده و با چاقو به وی حمله‌ور شدم. حالا هم پشیمانم! متهم پس از بازجویی در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه یک - الهیه - با قرار بازداشت روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین