کد خبر: ۱۶۸۵۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۱

بارسلونا در "نیوکمپ" میزبان رئال مادرید/ رویارویی "تیتو" با "خوزه"

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم بارسلونا پنجشنبه شب در دیدار رفت مسابقات سوپرجام فوتبال اسپانیا در ورزشگاه "نیوکمپ" میزبان رئال مادرید خواهد بود. 

به گزارش مهر، بارسا در بازی امشب "پپ گواردیولا" که کارنامه بسیار خوبی را مقابل رئال در کارنامه دارد، روی نیمکت نخواهد داشت. در این دیدار "تیتو ویلانوا" هدایت آبی و اناری پوشان را برعهده خواهد داشت؛ همو که "خوزه مورینیو" یک بار در جریان برگزاری ال کلاسیکو انگشت خود را به چشمش فرو برد. این دیدار می‌تواند از آن جنبه نیز حساسیت داشته باشد.

بارسلونا در این دیدار "کارلس پویول" را پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی به خدمت خواهد داشت ضمن اینکه "یوردی آلبا" هم می‌تواند اولین ال کلاسیکوی زندگی خود را با پیراهن بارسا تجربه کند. بارسلونا به تازگی "آلکس سانگ" از آرسنال را هم به خدمت گرفته است و این بازیکن هم دور از ذهن نیست که در این بازی به میدان برود.

از سویی تیم فوتبال رئال مادرید در این دیدار پپه را به عمل جراحی به خدمت نخواهد داشت و این می‌تواند مشکلاتی را برای مورینیو ایجاد کند. هرچند که "کریستیانو رونالدو" همچنان شاه مهره روحیه افزای رئالی‌ها مقابل بارسا به حساب می‌آید.

دیدار برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
0
0
بارسا امشب برنده بازی خواهد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین