کد خبر: ۱۲۹۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۳

تقدیم شکایت 100 برگی از مشایی و بقایی به کمیسیون اصل 90

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از ارسال مدارک شکایت خود علیه مشایی و بقایی به کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد و گفت: ورود بقایی و مشایی در مسائل سرمایه‌گذاری و مناقصات غیرقانونی از جمله موضوعات این شکایت است. 

"حسن نوروزی" درگفت‌وگو با خانه ملت، از ارسال مدارک شکایت خود علیه مشایی و بقایی به کمیسیون اصل نودم مجلس خبر داد و گفت: ما امروز موفق شدیم مدارک شکایت خود را که در حدود صد برگه است، به همراه دلایل این شکایت به کمیسیون اصل نود تقدیم کنیم. 

نماینده مردم رباط کریم درمجلس شورای اسلامی بابیان آنکه این شکایت مشخصا از طرف من صورت گرفته است، افزود: بعد از شکایت من، آقایان محمد دهقانی و محمد کرمی‌راد، آن را امضا کردند. 

عضو فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اینکه مشایی و بقایی سعی می‌کنند دولت و ریاست جمهوری را مصادره کنند، در مورد موضوع شکایت خود گفت: شرکت سمگا، پروژه‌های ساخت هتل در کیش، ورود این افراد در ساخت شهرک‌های گردشگری در بلاروس و واردات سیگار مارلبرو از جمله موضوعات این شکایت است. 

نوروزی هم چنین تصریح کرد: موضوع ورود در مسائل سرمایه‌گذاری و مناقصات غیرقانونی از سوی این افراد نیز دراین شکایت نامه آمده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین