کد خبر: ۹۲۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۲

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس: در مورد طرح هاشمی گفتگو می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس فراکسیون روحانیون مجلس از تصمیم این فراکسیون برای ملاقات و گفتگو با مراجع و برخی شخصیت‌ها از جمله رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره راه‌های برون رفت از وضیعت سیاسی فعلی کشور خبر داد.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه "ما از جزئیات طرح آقای هاشمی رفسنجانی خبر نداریم"، عنوان کرد که در صورت انجام ملاقات درباره طرح آشتی که از سوی رئیس مجلس خبرگان رهبری ارائه شده گفتگو می‌شود.

نماینده اصفهان افزود: «علاوه بر این نمایندگان روحانی بنا دارند درباره مسائل پیش آمده بعد از انتخابات با برخی از شخصیت ها از جمله آیت‌الله مهدوی کنی، مراجع قم و علمای حوزه دیدار داشته باشند».

وی همچنین در رابطه با وزیرانی که قرار است به زودی از سوی دولت به مجلس معرفی شوند به نقل از یکی از نواب رئیس مجلس اعلام کرد که رئیس جمهور از معرفی وزیر زن به مجلس انصراف داده و از آقایان استفاده خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰
0
0
آقایان چاره ای ندارند که یک بار و برای همیشه "حق" انتخاب کردن مردم را بپذیرند. اگه تا هزار سال دیگه هم نپذیرند کشور به حالت عادی بر نمیگرده و در مسر طبیعی و فطری رشد و شکوفایی نمی افته. حال برای این، راه حل برد برد هم وجود داره. بالاخره اگر قرار باشه ولایت فقیه باشه بقیه مراجع هم حق دارن. اجازه بدن هر مرجع یه فقیه "بیطرف" و عادل را به رهبر معرفی کنه و رهبر از میان آن ها 6 نفر فقیه شورای نگهبان را انتصاب کنه. هم خواست انتخابات آزاد مردم تامین شده، هم رهبر شورای نگهبان را نصب کرده، هم بقیه مراجع احساس نمی کنند به آن ها بی توجهی شده. باور کنید راه حل به همین سادگیه. منتها توی این مملکت یه عده انگار [...] که دوست دارن یه عمر خودشون رو گول بزنن و بذارن تو مملکت امام زمان هر فساد و تقلبی اتفاق بیفته. چون مجبورن برای حفظ خودشون به یه عده گردن کلفت باج بدن. خب بیایید یه باج کوچک هم به مردم بدهید. بالاخره به فرمولی برای دادن حق (باج) انتخاب مردم هست. خواهشا آقای روحانی که خود عضو مجمع تشخیص مصلحت است، اینو حدی پیگیری کنه. خدا خیرتان بدهد و بچه هایتان را به کهریزک نفرستد. آمین!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین