کد خبر: ۱۷۷۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵

مه شدید جاده های استان قزوین را فرا گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی بارش باران که از ساعات اولیه بامداد امروز سه شنبه آغاز شده و بعدازظهر بیشتر شد مه شدیدی جاده های مواصلاتی استان را فرا گرفته است.

با توجه به تاریک شدن هوا و شدت مه گرفتگی و خطر لغزندگی در حال حاضر میزان دید در این محورها به حداقل رسیده و عبور و مرور با کندی صورت می گیرد.

سرهنگ مظفر حسینی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مه گرفتگی شدید که از ساعاتی قبل آغاز شده موجب کاهش دید رانندگان شده است.

وی افزود: با توجه به کوهستانی بودن برخی از مسیرهای مواصلاتی از کلیه رانندگانی که قصد عبور از محورهای استان را دارند درخواست می شود با احتیاط کامل حرکت کرده و به مقررات راهنمایی و رانندگی نیز توجه جدی کنند.

فرمانده پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: با توجه به محدودیت دید به رانندگان همچنین توصیه می شود از قرار گرفتن در حاشیه جاده ها جدا خودداری کنند.

به گزارش مهر، سرهنگ حسینی از رانندگانی که قصد دارند از گردنه های استان بویژه کوهین در محور قزوین به رشت، گردنه بهرام آباد و رجایی دشت در محور قزوین به الموت و گردنه آوج در محور قزوین به همدان عبور کنند خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، وسایل گرم و آذوقه، با احتیاط حرکت کنند.

کاکاوند کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین هم از کاهش دما در استان خبر داد و اظهار داشت: پیش بینی می شود با کاهش دما در ساعات آینده شاهد بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان بویژه در گردنه های آوج، معلم کلایه و کوهین در شهرستان قزوین باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین