کد خبر: ۹۴۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۷
پس از بازداشت علی کروبی صادر شد

نامه فاطمه کروبی به مقام معظم رهبری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از بازداشت علی کروبی در روز 22 بهمن و آزادی وی، فاطمه کروبی مادر وی و همسر مهدی کروبی طی نامه‌ای از مقام معظم رهبری دادخواهی کرد.

در ابتدای این نامه، نماینده سابق مجلس آورده است: «در ارتباط با راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال و حوادث پیرامون آن که شخصا شاهد بخش کوچکی آز آن بودم و یا فرزندم علی پس از آزادی بیان کرد با در نظر گرفتن خدا، صادقانه و به نیت درمان این غده ی سرطانی که تمامیت نظام و اسلام را نشانه گرفته است و با این امید که دستور صریح و قاطع جنابعالی به افراد صالح به پاک کردن همیشگی آن منجر شود، نکاتی به استحضار می رسانم. اینجانبه از سال ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۷ در کنار همسرم در مبارزه علیه رژیم سفاک پهلوی فراز و نشیب هائی را پشت سر گذاشتم و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال توفیق یافتم در بنیاد شهید در دوران دفاع مقدس در بخش دارو ودرمان به مجروحان و وخانواده های معزز شهدا خدمت نمایم و مورد تقدیر کتبی امام (ره) قرار گیرم. پس از آن نیز در هر مسئولیت اجرائی قرار گرفتم و یا نمایندگی مردم در مجلس را بر عهده داشتم، سعی کردم با خدمت به مردم بطور عملی از نظام و انقلاب حمایت کنم. همگان میدانند که اینجانبه از بدو انقلاب تاکنون نیز همواره از انقلاب، نظام و آرمان های امام و شهدا دفاع کرده و می کنم. استدعا دارم آنچه که در این نامه به نگارش در آمده را تنها از سر دلسوزی و برای پیشگیری از جنایات آتی علیه فرزندان این سرزمین بدانید، نه برای فرزندم علی که بازداشت او فقط یک نمونه کوچکی است از این دریا. توضیحات زیر تنها در این راستا بیان می گردد و لاغیر.»

در ادامه این نامه اتفاقاتی که بر سر علی کروبی آمده است و خبر از شکنجه شدن وی داده است. در انتهای نامه وی خاطر نشان کرده است که «این رنجنامه برای علی نیست زیرا او امروز تحت درمان و در کنار خانواده اش است. این نوشته برای آن است که جنابعالی تا دیر نشده به دادخواهی فرزندان بی نام و نشان این کشور بویژه دستگیر شدگان جوان اخیر برسید. پیش از آنکه کامران‌ها و محسن‌های دیگر زیر شکنجه این افراد بی مسئولیت جان دهند و حیثیت این کشور و نظام را به چالشی اساسی بکشانند، تدبیری نمائید. امروز متاسفانه شاهد قوه قضائیه مستقل و مقتدر که بتواند به تظلم خواهی مردم رسیدگی کند یا مجلسی توانمند که بخواهد به حمایت از حقوق مردم مبادرت کند نیستیم، فلذا از حضرتعالی خاضعانه و مصرانه می‌خواهم بداد مردم و ظلمی که بر آنان می رود برسید و از مسوولان قضائی بخواهید که چرا به جنایت آمران و عاملان اصلی جنایات کهریزک و سایر بازداشتگاه‌ها رسیدگی نمی‌کنند که اگر به دستور بجای جنابعالی در قبال کهریزک بدرستی عمل کرده بودند، امروز قطعا شاهد تکرار مجدد آن نبودیم.» 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۱
0
2
حالایک آقازاده هم کتک خورد مگه چی شده
همش که نباید توفیلم هاببینند
هر چندمن طرف دار خشونت نیستم ولیحتما رفته پررویی کرده فکر کرده همه ایشون می شناسن وحتما کاربه کارشان ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۲
0
3
خود زنی سیاسی که میگن همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۲
3
0
درود بر موسوي عزيز و مرگ بر را كس كه ديكتاتور باشد.قضاوت با شماست؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
3
داداش ثمره کارای خودشونه......

آنقدر گرم است بازار مکافات عمل چشم اگر بینا بود هرروز روز محشر است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین