کد خبر: ۱۱۲۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵
دانشجویان برای سومین روز پیاپی به تحصن نشستند

تعدادی از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران استعفا دادند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به این اتفاق نام «تهران» را از سر در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران که عصر روز شنبه نصب شده بود، از دیوار جدا کردند و کلمه «ایران» را جایگزین آن کردند. 

امروز نیز برای سومین روز پیاپی دانشجویان دانشگاه ایران در مقابل دانشکده پزشکی این دانشگاه به تحصن نشستند، دانشجویان این دانشگاه در این تجمع از اعلام استعفای چند نفر از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران خبر دادند. 

دانشجویان صبح امروز در اعتراض به انحلال این دانشگاه پزشکی، نام «تهران» را از سر در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران برداشتند، بعد از آن باردیگر نام «ایران» را بر سردر دانشگاه نصب کردند. 

یکی از دانشجویان این دانشگاه در این‌باره گفت: جمعیت دانشجویان امروز بیش از 2 روز گذشته بود و دانشجویان با همان شعارهای گذشته به تحصن نشسته بودند، همچنین دانشجویان این دانشگاه امروز نیز دو بیانیه صادر کردند که در آن به انحلال این دانشگاه اعتراض کرده‌اند و خواستار بازگشت دانشگاه به همان دانشگاه ایران شدند. 

این دانشجو می‌گوید: دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به این اتفاق نام «تهران» را از سر در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران که عصر روز شنبه نصب شده بود، از دیوار جدا کردندو کلمه «ایران» را جایگزین آن کردند. 

همچنین به گفته وی برخی از اساتید این دانشگاه استعفا داده‌اند، لازم به ذکر است امروز با همکاری بسیج دانشجویی و کادر اداری دانشگاه، کلیه دانشگاه‌های ایران، تعطیل و دانشجویان در بیمارستان‌ها حاضر نشده‌اند. 

او می‌گوید: امروز 2 نفر از اعضای هیأت رئیسه سابق دانشگاه ایران در جمع دانشجویان سخنرانی کردند و دانشجویان را به آرامش دعوت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین