کد خبر: ۱۰۹۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۶
در واکنش به بیانیه شمقدری درباره جشن سینمای ایران

خانه سینما: بیانیه سراسر کذب معاونت سینمایی، مایه شگفتی است

نیاز کشور، به تدبیر و عقل و انصاف ضرورتی انکارناپذیر است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خانه سینما در بیانیه‌ای اعلام کرد: بیانیه سراسر کذب معاونت سینمایی درباره جشن سینمای ایران مایه شگفتی است. 

روابط عمومی خانه سینما نسبت به بیانیه جواد شمقدری، معاون سینمایی وزیر ارشاد واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: بیانیه سراسر کذب معاونت سینمایی درباره جشن سینمای ایران مایه شگفتی است.

با تاسف و تلخی باید گفت شرایط جاری جامعه به گونه‌ای است که غلبه رفتارها و گفتارهای هیجانی، فارغ از اغراض و نیات نهفته در پس پشت آن تبدیل به سکه رایج شده است.

گذشته از آن که رفتار و گفتار هیجانی و احساساتی از جانب فیلم‌ساز یا مدیر فرهنگی باشد باید گفت که نیاز کشور، جامعه و فرهنگ به تدبیر و عقل و انصاف ضرورتی انکارناپذیر است.

آنچه در جشن سینمای ایران گذشت به استناد وقایع ثبت شده در حافظه دوربین‌ها و حضور ده‌ها خبرنگار و صدها تن از اهالی فرهیخته سینمای ایران به هیچ وجه با اتهاماتی که در بیانیه معاونت سینمایی آمده همخوانی و مطابقت نداشته و ندارد.

قطعا اگر بپذیریم فصل‌الخطاب تفاسیر از هر گفته و نوشته‌ای قوانین حقوقی کشور باشد آنگاه است که می‌توان با خیالی آرام و بی‌تشویش مهار امور را به مجرای عقلانیت سپرد.

خانه سینما بر مدار آن چه تاکنون عمل نموده است نیاز امروز جامعه سینمایی کشور را در عقلانیت و آرامش می‌داند لذا با رد هر نوع رفتار مبتنی‌بر احساسات بالاخص از ناحیه مدیران فرهنگی، ضرورت امروز سینمای ایران را کار مضاعف مدیران برای نجات سینمای گرفتار بحران می‌داند.

روابط عمومی خانه سینما
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۰
0
0
دست هنرمندان مردمي درد نكنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین