کد خبر: ۱۶۱۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷

گزارش جلیلی از مذاکرات مسکو به مجمع

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی و تدوین سیاست‌های کلی اجتماعی نظام که از جلسات قبل آغاز شده است، پیگیری شد و یک بند دیگر از این سیاست‌ها به تصویب رسید.

در ابتدای این جلسه، سعید جلیلی ـ دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران با کشورهای گروه 1+5 ـ گزارش مبسوطی از روند مذاکرات اخیر در مسکو و نتایج آن به اطلاع اعضا رساند.

رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بر ضرورت پایبندی جمهوری اسلامی ایران به حق استفاده مسالمت‌آمیز از انرژی هسته‌ای تأکید و حمایت خود را از مواضع تیم مذاکره‌کننده ایرانی اعلام کردند.

در ادامه این جلسه که علاوه بر اکثریت اعضا، وزیر ورزش و جوانان، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سرپرست کمیته امداد امام(ره)، رئیس سازمان زندان‌ها و مسئولانی از وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، وزارت کشور و سازمان بهزیستی نیز در آن حضور داشتند، سیاست‌های پیشنهادی به بحث گذاشته شد و پس از استدلال و پیشنهادهای اعضا و حاضرین، در بخش هویت‌بخشی به سیمای شهرها و روستاها متناسب با فرهنگ و هویت اسلامی و ایرانی و سالم‌سازی محیط اجتماعی کشور مورد زیر به تصویب رسید.

به گزارش پانا،هویت‌بخشی به فضای زندگی و سیمای شهرها و روستاها با تأکید بر مسجد و محله‌محوری و با نهادینه‌سازی معماری اسلامی ایرانی روزآمد و رعایت موازین دینی، اخلاقی و زیست محیطی، مناسب با آسایش شهروندان از جمله جانبازان و معلولان در ساخت و سازهای شهری و روستایی از جمله بحث‌های مطرح شده در این جلسه بود که ادامه این مبحث در جلسات آتی پیگیری خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
0
0
نقطه عطفی در عرصه پاورپوینت!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین