کد خبر: ۱۳۱۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹

چگونه شاهرگ روح الله داداشی را زدند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت آینده نوشت: در حالی که تاکنون دو روایت متناقض از قتل روح الله داداشی منتشر شده است، خبرنگار آینده اطلاعات متفاوتی از این جنایت را بدست آورده است. 

در مطالبی که به عنوان اعتراف متهم به صورت غیر رسمی درج شده است، آمده که در پشت یک چراغ قرمز آینه خودروی پراید با آینه خودروی داداشی برخورد کرده سپس بین آنها درگیری لفظی پیش می‌آید و بعد از آن، پراید خودرو را تعقیب کرده و در یک فرصت مناسب آن را متوقف کرده و چون از هیکل داداشی ترسیده بودند با چاقو وی را هدف قرار می‌دهند. 

یک خبرنگار کرجی هم در اظهاراتی متناقض بیان می‌کند که این خودرو با توطئه قبلی از پشت برای خودروی دادشی بوق زده، سپس به وی فحش ناموسی می‌دهد و با وجود عدم پیگیری مرحوم دادشی وی را تعقیب و سپس متوقف کرده با چاقو مضروب می‌کند. 

با این حال بنابر اطلاعات خبرنگار "آینده" داداشی که ساعت 23 و 30 دقیقه از جشنی در منزل خانم آجرلو، نماینده کرج که در آستانه انتخابات برگزار می‌شده باز می‌گشته است، یکی از خبرنگاران شرکت کننده در جشن را به همراه می‌برد، در طول مسیر بر اثر پیچیدن خودرو در یک خیابان سرنشینان یک پراید با اعتراض به داداشی اقدام به فحاشی ناموسی به یکی از اقوام وی که تازه درگذشته بود، می‌کنند که این فحاشی ناموسی موجب عصبانیت دادشی شده و به تعقیب آنها می ‌پردازد و در نهایت پشت یک چراغ قرمز آنها را متوقف می‌کند.

با پیاده شدن داداشی، یکی از سرنشینان پراید که از جثه و قدرت وی ترسیده بود، اقدام به کشیدن چاقو می‌کند که براثر اصابت چاقو به گردن داداشی وی مجروح شده و خبرنگار نامبرده از صحنه فرار می‌کند و یکی از ساکنین محل به پلیس اطلاع می‌دهد. 

مشخصات پراید که متواری شده بود، از سوی ساکنین محل در اختیار پلیس قرار گرفته و راننده خودرو که فرزند مالک آن بوده دستگیر می‌شود و از طریق وی ضارب مرحوم داداشی شناسایی شده و با عملیات پلیس آگاهی، وی در زمان اقدام به فرار از کرج دستگیر می‌شود. 

گفته می‌شود وی در اعترافات جزئیات قتل را اعلام کرده و آنچه که به عنوان اعترافات وی توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده است دچار تحریف گردیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
0
داداشی یک بهلوانه نامی و افتخاری بزرگ برای شهرمان بود روحش شاد یادش گرامی محمد قنبری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
0
مردان بزرگ بايد بزرگ بيانديشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
1
فقط اعدام
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین