کد خبر: ۹۶۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش‌ بینی هوای استان‌ها؛ 8 و 9 فروردین

فردا بارندگی در کشور پايان می‏يابد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سازمان هواشناسی، در حال حاضر در سمت غرب، جنوب غرب و مرکز، بارندگی، رعد و برق و وزش باد مشاهده می شود.

بر اساس این گزارش، از امروز - یکشنبه - از سمت نوار غربی از تراکم ابرها کاسته شده و ناپایداری ها به شمال شرق و شرق کشیده شده و از فردا -دوشنبه- این سامانه ازسمت شرق از کشور خارج می شود.

سازمان هواشناسی کشور همچنین اعلام کرد: وضعیت هوای مناطق مختلف کشور طی 24 ساعت آینده به صورت زیر گزارش می شود:

- آذربایجان شرقی: نیمه ابری، در پاره ای نقاط ، ابری با احتمال بارش و وزش باد که اواسط روز با کاهش ابر روبروست و حداقل دما پنج درجه بالای صفر و حداکثر دما 14 درجه بالای صفر است .

-آذربایجان غربی: نیمه ابری، در پاره ای از نقاط ابری، با احتمال بارش و وزش باد که از اواسط روز کاهش ابر را مشاهده می کنیم . دمای هوا در این استان بین چهار و 13 درجه بالای صفر است .

- اردبیل: ابری، همراه با بارش باران و برف و وزرش باد که در اواسط روز نیمه ابری و بارش پراکنده را خواهد داشت که حداقل دما در این استان چهار درجه زیر صفر و حداکثر دما سه درجه بالای صفر است .

-اصفهان: ابری همراه با رعد و برق، ‌با بارش و وزش باد همراه است که اواسط روز کاهش ابر را خواهیم داشت. حداقل دما در این استان شش درجه بالای صفر و حداکثر دما 16 درجه بالای صفر است .

ایلام: ابری همراه با رعد و برق، ‌با بارش و وزش باد که از اواسط روز با کاهش ابر روبروست . حداقل و حداکثر دما به ترتیب پنج و 13 درجه بالای صفر است .

-بوشهر: نیمه ابری در پاره ای نقاط ابری با احتمال بارش و وزش باد که اواسط روز کاهش ابر را دارد . حداقل و حداکثر دما در این استان به ترتیب 21 و 29 درجه بالای صفر است .

- تهران: ابری و رعد و برق با بارش باران و وزش باد که اوایل شب با کاهش ابر روبرو است . دمای هوای تهران بین شش و 13 درجه بالای صفر است .

- چهارمحال و بختیاری: ابری همراه با رعد و برق همراه با بارش و وزش باد که از اواسط روز کاهش ابررا مشاهده می کنیم . دمای هوا در این استان بین صفر و 10 درجه بالای صفر است .

- خراسان جنوبی: نیمه ابری اواسط روز ابری با احتمال بارش و وزش باد همراه است . حداقل و حداکثر دما در این استان به ترتیب سه و 22 درجه بالای صفر است .

- خراسان رضوی: نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و وزش باد همراه است . دمای هوا در این استان بین پنج تا 18 درجه بالای صفر است .

- خراسان شمالی: نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و وزش باد. حداقل و حداکثر دما به ترتیب دو و 14 درجه بالای صفر.

- خوزستان: ابری همراه بارعد و برق با بارش و وزش باد اواسط روز کاهش ابر . دمای هوا بین 15 تا 29 درجه بالای صفر.

- زنجان: نیمه ابری در پاره ای نقاط ابری با احتمال بارش و وزش باد اواسط روز کاهش ابر . دمای هوا بین یک و 11 درحه بالای صفر.

- سمنان: ابری و رعد وبرق با بارش و وزش باد اوایل شب کاهش ابر . حداقل و حداکثر دما به ترتیب هشت و 13 درجه بالای صفر.

-سیستان و بلوچستان: کمی ابری تا نیمه ابری، دمای هوا بین 11 تا 27 درجه بالای صفر.

-فارس: ابری همراه با رعد و برق، با بارش و وزش باد ، اواسط روز کاهش ابر. دمای هوای متغیر بین هشت تا 22 درجه بالای صفر.

- قزوین: ابری و رعد وبرق با بارش و وزش باد اوایل شب کاهش ابر . دمای هوا بین دو تا 14 درجه بالای صفر.

- قم: ابری و رعد و برق با بارش و وزش باد اوایل شب کاهش ابر . حداقل و حداکثر دمای هوا: 9 و 16 درجه بالای صفر.

- کردستان: ابری همراه با رعد وبرق با بارش و وزش باد اواسط روز کاهش ابر . دمای هوای متغیر بین چهار تا 15 درجه بالای صفر.

- کرمان: نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش و رعد و بق و وزش باد. دمای هوا بین هشت و 25 درجه بالای صفر.

-کرمانشاه: ابری همراه با رعد و برق با بارش و وزش باد اواسط روز کاهش ابر . حداقل و حداکثر دمای هوا به ترتیب پنج و 15 درجه بالای صفر.

کهکیلویه وبویر احمد: ابری همراه با رعد و برق با بارش و وزش باد اواسط روز کاهش ابر . حداقل و حداکثر دمای هوا: چهار و 16 درجه بالای صفر.

-گلستان: ابری همراه با با بارش باران و برف و وزش باد اواسط روز نیمه ابری و بارش پراکنده. دمای هوا بین چهار و 11درجه بالای صفر.

- گیلان: ابری همراه با با بارش باران و برف و وزش باد اواسط روز نیمه ابری و بارش پراکنده. دمای هوا بین چهار تا 13 درجه بالای صفر.

- لرستان: ابری هماره با رعد و برق با بارش و وزش باد، اواسط روز کاهش ابر . دمای هوا بین پنج تا 16 درجه بالای صفر.

-مازندران: ابری همراه با بارش باران و برف و وزش باد اواسط روز نیمه ابری و بارش پراکنده. حداقل و حداکثر دما به ترتیب چهار و 12 درجه بالای صفر.

-مرکزی: ابری همراه با رعد و برق با بارش و وزش باد اواسط روز کاهش ابر . دمای هوا بین 2 و 12 درجه بالای صفر.

-هرمزگان: نیمه ابری در پاره ای نقاط ابری با احتمال بارش . حداقل و حداکثر دمای هوا به ترتیب 22 و 33 درجه بالای صفر.

-همدان: ابری همرا با رعد و برق، با بارش و وزش باد اواسط روز کاهش ابر . دمای هوا بین یک درجه زیر صفر و 10 درجه بالای صفر.

-یزد: نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش و رعد و برق و وزش باد . دمای هوا متغیر بین 13 تا 24 درجه بالای صفر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین