کد خبر: ۷۴۰۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۲۷

هشدار شریعتمداری به محسن رضایی و سایت او

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، در واکنش به مطلب یکی از سایت‌ها با عنوان "مدیر کیهان و کشف نسخه متفاوت از صحفیه امام"، گفت: «ترفندی که این سایت آگاهانه یا ناخودآگاه در حمایت از تحریف‌کنندگان از نظر حضرت امام ره، به کار گرفته خنده‌دار است».

به گزارش فارس، وی ادامه داد: «در یادداشت دیروز کیهان با عنوان "می‌ترسید؟ حق دارید!" به تحریف نظر صریح حضرت امام ره، از سوی مدعیان اصلاحات که با هدف حمله به آیت‌الله مصباح یزدی صورت گرفته‌بود پرداختیم و با ارایه اسناد غیرقابل انکار از صحیفه حضرت امام ره، نشان دادیم که داستانی که این جماعت به حضرت امام ره نسبت داده‌اند، کذب محض و تحریف آشکار نظرات آن بزرگوار است».

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: «مدعیان اصلاحات به نقل از مرحوم آیت‌الله توسلی البته بعد از فوت ایشان آورده‌بودند پس از شهادت حاج شیخ فضل‌اله محلاتی برادران سپاه با بیت امام تماس گرفته و به حاج احمد آقا گفتند اگر امام تایید کند آقای فلانی را به عنوان جانشین آقای محلاتی خدمتتان معرفی می‌کنیم».

شریعتمداری ادامه داد: «تا مرحوم حاج احمد آقا این پیام را به امام رسانید، امام به رسم عادت همیشگی‌شان که مخالفت‌شان را با پشت دست نشان می‌دادند، با دستشان به او اشاره کرده و گفتند که نخیر و افزودند:« من بیایم این آقا را به عنوان نماینده خودم در سپاه بگذارم که برود منویات و نظرات پدر خانمش آقای ... را پیاده کند و سپاه را وارد این مسایل کند»؟».

شریعتمداری با تاکید بر اینکه کیهان طی چند فراز از یادداشت‌ دیروز و با ارایه چند سند از صحیفه حضرت امام ره، از جعلی بودن این داستان پرده‌ برداشته، افزود: «شخصیت مورد نظر مدعیان اصلاحات، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی داماد آیت‌اله مصاح یزدی است و از آنجا که دروغگویان کم حافظه و تحریف‌کنندگان نظرات امام ره، رسوا شده‌اند باید گفت آقای محمدی عراقی قبل از شهادت شهید محلاتی با حکم حضرت امام ره، قائم مقام ایشان در سپاه بودند».

وی تصریح کرد: «بعد از شهادت شهید محلاتی نیز تا چند ماه بعد از پایان جنگ، یعنی از اسفند ماه 1364 تا اسفند 1367 آقای محمدی عراقی به دستور و حکم حضرت امام ره، وظیفه نمایندگی حضرت امام ره در سپاه پاسداران را بر عهده داشت».

مدیرمسئول کیهان در ادامه گفت: «ما نوشته بودیم مگر نه اینکه مطابق داستان شما، حضرت امام ره نگران بوده‌اند که مبادا آقای محمدی عراقی نظرات پدر همسرشان یعنی آیت‌الله مصباح یزدی را در سپاه پیاده کند پس چرا همان حضرت امام ره، ایشان را در حساس‌ترین دوران سپاه یعنی دوران جنگ در این سمت گمارده‌اند؟ نظر حضرت امام ره، که صریح است و مکتوب و این واقعیت هم که آقای محمدی عراقی در تمامی طول دوران جنگ در سمت یاد شده بوده‌اند قابل انکار نیست پس بدون کمترین تردیدی باید گفت که شما آقایان مدعی اصلاحات دروغگو، تهمت‌زننده، و تحریف‌کننده نظرات امام راحل هستید».

شریعتمداری تاکید کرد: «این سایت متعلق به آقای محسن رضایی است که متاسفانه در این تحریف نقش رسانه تحریف‌کنندگان را بر عهده داشت و با تمسک به ترفند "فرار به جلو"‌ و در یک اقدام ناشیانه، صفحه 313 از جلد 21 صحیفه امام ره، را کلیشه کرده‌است و با ذوق زدگی کودکانه‌ای نوشته‌است که برخلاف ادعای کیهان، این صفحه مربوط به حکم انتصاب آقای عبدالله نوری به نمایندگی امام ره در سپاه است و نه حکم انتصاب آقای محمدی عراقی که باید گفت "مگر کیهان چیزی غیر از این نوشته بوده‌است"».

وی ادامه داد: «کیهان برای نشان دادن اینکه ادعای تحریف‌کنندگان نظر امام (ره)، دروغ محض و داستان مزبور جعلی است با استناد به سخنان حضرت امام در شهادت شهید محلاتی - صحیفه امام جلد 19 ص 496 و ارایه حکم انتصاب آقای عبدالله نوری، صحیفه امام جلد 21 ص 313 ثابت کرده‌بود که در این فاصله چند ساله تا پایان جنگ تحمیلی آقای محمدی عراقی مسولیت نمایندگی حضرت امام ره در سپاه را بر عهده داشته‌است و امام راحل (ره) در حکم انتصاب آقای عبدالله نوری که ضمنا پایان مسئولیت آقای محمدی عراقی نیز هست از خدمات ایشان تقدیر و تشکر کرده‌است.»

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: «حالا باید از این سایت پرسید کجای این سند غیر واقعی است که با بوق و کرنا اعلام کرده‌اند این صفحه از صحیفه امام ره، مربوط به حکم انتصاب آقای عبدالله نوری است؟ کیهان هم این سند را با همین عنوان آورده‌بود تا نشان دهد آقای محمدی عراقی از شهادت شهید محلاتی تا انتصاب آقای عبدالله نوری مسئولیت نمایندگی امام ره در سپاه را برعهده داشته‌است».

وی گفت: «نصیحت برادارانه ما به این سایت و برادر محسن رضایی مسئول این سایت آن است که اگر می‌خواهند سیاست‌بازی کنند هرگز با نظرات حضرت امام ره، بازی نکنند، و اگر با هر گروهی برای کسب قدرت ائتلاف می‌کنند با تحریف کنندگان نظر امام راحل (ره)، فالوده نخورند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۵
8
43
البته برادر حسين با نگاه كوتاهي به سوابق و مديريت زورنامه شما (به جاي روزنامه) به خوبي ميتوان تشخيص داد چه كساني و با چه ايدههايي دست به تحريف و وارونه نمايي ميزنند .پس خود را بيهوده خسته نكنيد زيرا دست شما براي هم قطارانتان نيز روشده.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۵
11
52
آقاي شريعتمداري خواهشا كمي از خدا بترسيد تا كي دروغ؟
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۵
8
43
شما روزنامه اي سوخته را داريد هدايت مي كنيد نظريات ِافكار و دكان شما در انتخابات دهم رياست جمهوري خود را نشان خواهد داد .چرا واقعيات را كتمان مي كنيد
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۵
2
26
آقا از اين دعواها چي گير مردم بدبخت مياد؟
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۶
5
32
وقتی میبینم در کیهان آبروی افراد و حتی نوامیس مردم به راحتی به بازی گرفته می شود و دروغ ترویج می شوداحساس شرم می کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
7
32
کار پاکان را قیاس از خود مگیر آقای شریعتمداری، ..............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
6
18
مهملات بافته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
5
32
پشت پرده ی تو هم رو می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
5
31
شما نون از کجا می خوری که بحثاتون این همه خاله زنکی برو ببین مردم چه مشکلایی دارند اونهارو بررسی کن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین