کد خبر: ۸۸۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۴

تخفیف‌دهنده به سایت‌های ارزشی در میان گردانندگان شبکه‌های مستهجن [+عکس]

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرکز جرایم سازمان‌یافته سایبری، که تا کنون عوامل دستگیر شده شبکه‌های مضلین یک تا چهار را به عموم مردم معرفی کرده‌ بود با انتشار اطلاعیه دیگری به تشریح چگونگی عملکرد 3 تن از اعضای شبکه مضلین 5 پرداخت. نخستین اطلاعیه مرکز جرایم سازمان‌یافته سایبری شامگاه ‪ ۲۸‬اسفند ماه 87 منتشر شد.

نشانی 90 سایت مستهجن منهدم شده [+]
جزییات جدید از مدیران سایت‌های مستهجن ایرانی
[+]


به گزارش گروه اجتماعی آفتاب، عناصر شبکه مضلین پنج، جهت جذب مخاطب فارسی زبان، اقدام به راه اندازی و مدیریت پایگاه‌های اینترنتی با محتوای ضد ارزشی و مستهجن می‌نمودند که سایت‌های آنان تاثیر به سزایی در انتشار این نوع مطالب در محیط اینترنت داشته است. یکی از اهداف این افراد جذب مخاطبان فعال در سایر شبکه‌ها و سایت‌های مضلین به پایگاه‌های اینترنتی خود بوده است. 

1. ‬«سالم ص» با نام مستعار نوید، سن:‪ ۲۵‬محل تولد: اهواز، وضعیت تاهل: مجرد، تحصیلات: دیپلم، محل سکونت: اهواز 

سالم.صنامبرده با راه اندازی حدود هفت سایت با محتوای ضد دین و مستهجن به دو زبان فارسی و انگلیسی و مرتبط کردن این سایت‌ها با یکدیگر به صورت تخصصی در زمینه‌های آپلود عکس، فیلم و کلیپ مستهجن و همچنین ایجاد انجمن‌های گفتگو با موضوعات ضد دین و غیر اخلاقی اقدام به جذب کاربر به سایت خود می‌نموده است.

وی همچنین در زمینه فروش اکانت‌های ‪ vpn‬فعال بوده و اکثراً برای ارتباط با دیگران در محیط اینترنت از نرم افزارهای رمزکننده با امنیت بالا استفاده می‌نموده است.

متهم «سالم.ص» سایت اصلی خود sper.......com‬ را در حدود دو سال پیش غیرفعال نموده بود که بعد از گذشت دو سال مجدد فعالیت‌های این سایت را از سر گرفت.

سایت اصلی متهم سالم.ص دارای سه بخش صفحه اصلی، آپلود سنتر و انجمن‌های گفتگو بوده است.

بخش انجمن‌های گفتگوی سایت این متهم شامل بخش‌هایی از قبیل عکس، فیلم و داستان‌های مستهجن در موضوعات مختلف غیر اخلاقی به دو زبان فارسی و انگلیسی بوده است.

2. «محمد رسول ک ن آ»، با نام مستعار رونا، سن: ‪ ۲۴‬محل تولد: نجف آباد، وضعیت تاهل: مجرد، تحصیلات: دانشجو، محل سکونت: نجف آباد. 

محمدرسول ک ن آنامبرده با الگوگیری از سایت‌های شبکه‌های مضلین دو و چهار اقدام به راه اندازی سایت ضد ارزشی و مستهجن خود Bo.......com‬ با طراحی بسیار جذاب و کار آمد جهت جذب مخاطب نموده است.

نکته حائز اهمیت در طراحی به کار رفته در این سایت استفاده از خط کوفی همراه با اعراب در طرح‌های گرافیکی و طراحی‌های خود جهت توهین به متون اسلامی و دینی می‌باشد.

از فعالیت‌های عمده وی در سایت خود Bo.......com‬ انتشار عکس‌های مستهجن ایرانی با کیفیت بسیار بالا و منحصر به فرد بوده است.

سایت وی شامل چهار بخش صفحه اصلی، چت روم ، انجمن‌های گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی می‌باشد.

بخش انجمن‌های گفتگوی سایت این متهم شامل بخش‌های عکس، فیلم و داستانهای مستهجن به دو زبان انگلیسی و فارسی بوده است.

وی مدیر یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس هاستینگ است که به سایت‌های ارزشی و فرهنگی تخفیف‌های ویژه‌ای ارایه می‌نموده است.

لازم به ذکر است که شرکت نامبرده نیز بدلیل تخلف ضد فرهنگی بدستور مقام محترم قضایی پلمپ گردید. 

3. «یوسف. ب»، با نام مستعار نوید، سن: 26 سال، ‬محل تولد: بناب، وضعیت تاهل: مجرد، تحصیلات: دیپلم، محل سکونت: مشهد.

یوسف.بنامبرده با برقراری ارتباط با یکی از هاستینگ‌های ایرانی، درخواست فضا برای سایت مستهجن و ضد دین خود ice......com‬ نموده بود که این هاستینگ با خرید فضا از سرویس‌دهنده خارجی این خدمات را به وی ارایه می‌داده است.

الگوی وی برای راه اندازی سایت خود بنا به اعترافات خودش سایت شبکه مضلین دو بوده است.

نامبرده با ترفندهای مختلف مدیران فعال در سایت‌های مستهجن دیگر را شناسایی و از آنها دعوت به همکاری می‌نموده است، به طوری که تنها پس از گذشت دو ماه از راه‌اندازی سایت خود به آماره خیره‌کننده‌ای از بازدید کنندگان دست پیدا می‌کند.

متهم «یوسف.ب» به دلیل هک شدن سایت خود اقدام به انتقال هاست به شرکت دیگری با امنیت بیشتر و راه اندازی مجدد سایت خود نموده بود که نشان‌دهنده اصرار وی در راه اندازی و انتشار سایت‌های اینترنتی با محتوای ضد دین، ضد نظام و مستهجن می‌باشد.

سایت وی دارای دو بخش انجمن‌های گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی بوده است.

بخش انجمن‌های گفتگوی سایت این متهم شامل بخش‌هایی از قبیل عکس، فیلم و کلیپ مستهجن ایرانی و خارجی، داستان‌های مستهجن فارسی و انگلیسی، همجنس گرایان، روابط نا مشروع با محارم، فیلترشکن و ... بوده است.

«یوسف.ب» جهت گسترش فعالیت‌های خود در انتشار محتوای مستهجن فارسی در اینترنت اقدام به راه اندازی و مدیریت وبلاگ‌هایی با همین موضوعات نموده است.

وی علاوه بر فعالیت‌های مستهجن نگاری در این سایت به تبلیغ جنبش‌های سیاسی ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌پرداخته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۴
0
0
همه این جوونها دست پرورده های خودشونند به کی ایراد میگیرند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین