کد خبر: ۸۹۱۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۲

خودزنی مجری حامی دولت در صدا وسیما! [ویدئو]

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وحید یامین پور مجری طیف حامی دولت برنامه "ایران 88" که هر شب از شبکه سوم سیما پخش می‌شود در بخشی از برنامه روز سه شنبه به تندی از همکار خود، سعید ابوطالب، که اجرای برنامه مشابهی به نام "جریان" در شبکه اول سیما را بر عهده دارد، انتقاد کرد و به طور ضمنی وی را به عدم رعایت اخلاق انتخاباتی متهم کرده و انتخاب او به عنوان نماینده مجلس هفتم را نشانگر افت فهم سیاسی مردم دانست! 

                                                         +

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، وی که از حضور برخی مهمانان غیراصولگرا در این برنامه و انتقادهای جزئی آنها از دولت احمدی نژاد به شدت عصبانی بود، با هدف تخریب همکار خود در حین پخش برنامه زنده "ایران 88" گفت: «در انتخابات چند سال اخیر رویکردهای جدیدی ایجاد شده و چهره های محبوب ورزشی و هنری در فهرست های انتخاباتی گنجانده می‌شوند و انتخاب می‌شوند».

او در ادامه با اشاره به سوابق ابوطالب گفت: «این خیلی قابل تامل است که فیلمسازی که برای چندصباحی رفته جایی و دستگیر شده، بعد برمی گردد و به عنوان یک چهره سیاسی وارد مجلس می‌شود. این قابل تامل است. آیا این نشانه بلوغ سیاسی است یا نشانه افت فهم سیاسی»؟

مجری برنامه مذکور در ادامه برنامه باز هم به حملات خود به همکارش ادامه داد و از جمله گفت: «دبیر یکی از احزاب سیاسی چند روز قبل در همین رسانه اعلام کرد که قبای ریاست جمهوری برای بعضی‌ها گشاد است. برای بعضی‌ها تنگ است. این‌ها فراتر از بحث رعایت اخلاق سیاسی است».

طی روزهای اخیر انتقاد از صدا و سیما به علت جانبداری از دولت نهم در برنامه‌های مختلف به شدت افزایش یافته و در چنین شرایطی رفتار تند و خارج از نزاکت رسانه‌ای این مجری بیش از گذشته صدا و سیما را در موضع ضعف قرار می‌دهد.

وقتی که این مجری حاضر به حفظ احترام همکاران خود نیست و چندین بار در یک برنامه زنده به مجری یک برنامه دیگر حمله می‌کند، از دیگران هم نمی‌توان انتظار داشت که از عملکرد رسانه‌ای که خود را ملی می‌داند، راضی باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۳۰
0
0
بنده دقیقا همین سوال را از این آقای وحید یامین پور دارم!!
ایشان بفرمایند که میدان دار شدن این آقا و امثال ایشان در صحنه سیاست، که در زمان انقلاب و جنگ کودک یا نوجوانی بیش نبوده اند نشانه بلوغ سیاسی است یا افت سیاسی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
این روزها و هفته ها رسانه های حزبی از آن دولت نهم .............است . بیایید در مقابل رسانه حزبی سکوت کنیم .چون جواب ابلحانی چون این رسانه واقعا خاموشیست .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۳
0
0
این چه تیتری است. بنده خدا گفته: ورزشکارهای بی تخصص نیایند نماینده مجلس بشوند.....خیلی بی انصافید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۴
0
0
هوا بس ناجوانمردانه سرد است ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
0
0
دیگه باید از این تیتری که زده یاد پشیمان شده باشید چرا که وحید یامین پور بسیارعالی در برنامه روبه فردا حاضر شده اند...همیشه زود قضاوت می کنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین