کد خبر: ۱۲۹۴۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲
پاسخ تلویحی به توکلی و باهنر

احمدی‌نژاد: فریادها به خاطر کوتاه شدن دست‌ها از بیت‌المال است

اخبار دروغ بیان می‌شود، قاطعانه و سریع تكذیب کنید
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس‌جمهور گفت كه همواره كسانی كه دستشان از تصرف در بیت‌المال قطع می‌شود، فریاد برمی‌آورند اما نمی‌گویند كه فریادشان ناشی از كوتاه شدن دستشان از بیت‌المال است.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور شب گذشته در جلسه هیأت دولت با بیان اینكه دولت همواره به دنبال خدمت‌رسانی بوده است، اظهار داشت: امروز وقت آن است كه كارهای انجام شده را تشریح كنید و اگر جایی بی‌انصافی شده و اخبار دروغ بیان می‌شود، قاطعانه و سریع تكذیب كرده و اخبار درست را ارایه كنید.

وی از وزرا خواست ارایه گزارش از كارهای انجام شده را جدی بگیرند و حتی اگر لازم شد خودشان وارد صحنه شده و اخبار درست را بیان كرده و خبرها و گزارش‌های خلاف و ساختگی كه ارایه می‌شود را برای مردم آشكار سازند.

احمدی‌نژاد با بیان اینكه برخی قصد دارند مردم را در فضایی مبهم قرار دهند، تصریح كرد: امروز فصل كار است و تأكید مجدد دولت همچنان بر كار است و كار و كار.

رئیس‌جمهور با تاكید بر اینكه باید مراقب بود تا مطلقا سر سوزنی از پیگیری مسائل اساسی مردم منحرف نشویم، گفت: رسیدگی به مسائل كشور به‌طور اصولی و عالمانه در دستور كار دولت قرار دارد و دولت در حد توان به خدمت‌رسانی ادامه خواهد داد و اگر چه پنج برابر دولت‌های قبل كار كرده است اما آن را كافی ندانسته و معتقد است باید حتی از ثانیه‌های فرصت خدمتگزاری استفاده كرد و این امر شدنی است.

احمدی‌نژاد با تأكید بر اینكه ملت ایران ثابت كرده‌اند كه انجام كارهای خیلی بزرگ شدنی است، افزود: موضوع ایجاد اشتغال باید با همان قوت سابق به پیش برود و وزرا و مسئولین مربوطه بدون توجه به برخی بی‌انصافی‌ها و حرف‌های بی‌ربطی كه زده می‌شود، ایجاد 5/2 میلیون شغل در سال 90 را با قاطعیت پیگیری كنند و مطمئن باشند كه این كار شدنی است.

رئیس جمهور گفت: همواره كسانی كه دستشان از تصرف در بیت‌المال قطع می‌شود، فریاد برمی‌آورند اما نمی‌گویند كه فریادشان ناشی از كوتاه شدن دستشان از بیت‌المال است و در عوض علیه دولت اخبار نادرست منتشر می‌كنند و مثلا مدعی می‌شوند آمار و گزارش‌های دولت درباره ایجاد یك میلیون 600 هزار شغل درست نیست ولی بالاخره آن یك میلیون و 600 هزار نفری كه صاحب شغل شدند، می‌دانند كه در كشور چقدر اشتغال ایجاد شده است.

احمدی نژاد با بیان اینكه باید ضوابط اجرایی بودجه خیلی دقیق رعایت شود، ادامه داد: دولت نشان داده است كه اهل ولخرجی نیست و دولت مدیریت درست منابع، جلوگیری از اسراف، تبذیر و دست‌اندازی‌هاست.

رئیس‌جمهور با اشاره به تأخیر در عملیاتی شدن بودجه سال 90 اظهار داشت: اینطور نبوده كه دولت در مدت طی شده از سال بیكار بوده باشد ولی به هرحال تا عملیاتی شدن بودجه، كارها با سرعت كمتری انجام می‌شود و لذا ما باید جبران سه ماه گذشته را در مدت باقیمانده سال بكنیم.

احمدی نژاد با اشاره به ابلاغ ضوابط اجرایی بودجه و دستورالعمل تعیین حقوق كاركنان دولت تصریح كرد: حقوق همه كاركنان دولت 10 درصد افزایش خواهد یافت. دولت كاركنان دستگاه‌های اجرایی را جزء عائله خود و بخشی از بیت‌المال می‌داند و به دنبال آن است تا زندگی آنها خوب اداره شده و همواره امیدوار و بانشاط باشند.

رئیس جمهور ادامه داد: كارهایی مانند هدفمند كردن یارانه‌ها و تشكیل ستاد تنظیم بازار، ستاد تدابیر ویژه و كمیسیون‌های دولت با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت چرا كه شیاطین به دنبال آن هستند تا هیچ خدمتی در كشور انجام نشود و بعد آن را دستاویزی برای جشن قرار دهند.

احمدی نژاد سختی‌ها و موانع را شیرینی كار توصیف و خاطرنشان كرد: كار در شرایط سخت ارزش پیدا می‌كند اگر نه كار كردن در زمانی كه همه امكانات فراهم است، هنر زیادی نیست.

وی همچنین اعضای هیأت دولت را به اتخاذ تدابیر ویژه برای ایام ماه مبارك رمضان توصیه و خاطرنشان كرد: ماه مبارك رمضان باید زیباترین و شیرین‌ترین ماه‌ها باشد و اگر چه مطمئنم پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است اما لازم است كه مسائل مربوط به این ماه با توجه ویژه‌ای مورد پیگیری قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
خدا لعنت کند دشمن تو را ای احمدی نژاد بت شکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
افرین به احمدی نژاد كار در شرایط سخت ارزش پیدا می‌كند اگر نه كار كردن در زمانی كه همه امكانات فراهم است، هنر زیادی نیست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین