کد خبر: ۹۸۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸

شرایط استخدام معلمان حق التدریس اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  اسدا... اسدی گرمارودی؛ رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام مطلب فوق، شرایط لازم استخدام این افراد را به شرح زیر اعلام کرد:

1- معلمان حق‌التدریس کد دار با مدرک کارشناسی و بالاتر با حداقل 4 سال سابقه تدریس مستمر، شاغل بودن تا پایان سال تحصیلی 1388-1387 و داشتن میانگین حداقل 12 ساعت تدریس در هفته در چهار سال گذشته.

2- معلمان حق‌التدریس کد دار با مدرک کاردانی و حداقل 5 سال سابقه تدریس مستمر، شاغل بودن تا پایان سال تحصیلی 1388-1387 و داشتن میانگین حداقل 12 ساعت تدریس در هفته در پنج سال گذشته.

3- معلمان حق‌التدریس کد دار با مدرک دیپلم (اولویت با معلمان کوچ‌رو و مناطق محروم است) با حداقل 7 سال سابقه تدریس مستمر، شاغل بودن تا پایان سال تحصیلی 1388-1387 و داشتن میانگین حداقل 24 ساعت تدریس در هفته در هفت سال گذشته.

4- آموزشیاران نهضت سوادآموزی که بعد از تاریخ 8/8/1380 در نهضت سوادآموزی دارای بیش از 60 ماه سابقه خدمت باشند به شرط شاغل بودن در نهضت سوادآموزی و داشتن حداقل مدرک کاردانی با اولویت رشته‌های مرتبط و مدرک تحصیلی بالاتر و سنوات خدمت در صورت داشتن مدرک کارشناسی و بالاتر

همچنین در اجرای قانون فوق، وزارت آموزش و پرورش از بین واجدین شرایط بر حسب بالاترین سنوات خدمت و میانگین تدریس هفتگی، 26000 نفر (400 نفر شاغلین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، 3000 نفر آموزشیار نهضت سوادآموزی و 22600 نفر از معلمان حق‌التدریس کددار) را صرفاً برای خدمت در دوره ابتدایی به استخدام درمی‌آورد.

به همین منظور در راستای شفاف سازی و جلوگیری از تضییع حقوق معلمان محترم حق‌التدریس، اسامی تمامی معلمان حق التدریس کد دار واجد شرایط برای انتخاب اولویت‌های استخدامی در سال جاری به تفکیک استان‌، منطقه خدمت و سنوات تدریس در سایت www.medu.ir/meduDocs/tadrisدرج شده است (اسامی آموزشیاران واجد شرایط استخدام از طریق نهضت سوادآموزی اعلام می شود.)

افراد ذی‌نفع ضمن دقت در فهرست اعلام شده در صورت وجود مشاهده هرگونه مغایرت و اعلام آن در سایت، لازم است مراتب را به صورت مکتوب به امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه اطلاع داده و تا حصول نتیجه کار را دنبال کنند.

امور اداری ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها نیز موظفند ضمن رسیدگی سریع به اعتراضات احتمالی به نحوی که هیچ اعتراضی باقی نماند در اولین فرصت نتایج را در پایگاه اطلاعات آماری وزارت آموزش و پرورش ثبت نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
با تشکر
آیا از حق التدریسها هم آزمون گرفته میشود؟
چرا؟
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
0
0
بسیار خوب ،موفق باشید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین