کد خبر: ۸۴۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۲

توزیع اینترنتی کارت کارشناسی ارشد؛ از امروز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 88 از طریق شبکه اینترنتی از امروز (شنبه) تا سه‌شنبه 22 بهمن توزیع می‌شود .

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، کارتهای ورود به جلسه از امروز (شنبه) بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می‌شود و داوطلبان باید برای گرفتن این کارت به سایت مراجعه و بر اساس دستور العمل مربوط نسبت به گرفتن پرینت اقدام کنند.

برای ورود به سایت باید با استفاده از اطلاعات محرمانه کارت و یا شماره پرونده و کد رهگیری اقدام کرد و پرینتی که از کارت تهیه می‌شود در ابعاد 16 در 12 باشد .

داوطلب باید پس از گرفتن پرینت مندرجات کارت را کنترل و آن را با اطلاعاتی که به هنگام تکمیل فرم ثبت نام وارد کرده است کنترل کند تا در صورت مغایرت به باجه‌های رفع نقص مراجعه کند .

در تمام 39 شهرستان یک نماینده در باجه رفع نقص حضور دارد که داوطلب در صورت مشاهده نقص و اشتباه در کارت تازمان برگزاری آزمون فرصت دارد نسبت به مراجعه به باجه رفع نقص اقدام کند .

داوطلب در صورت مشاهده نقص در کارت باید از پرینت کپی تهیه کند و در مورادی که اشتباه شده است خط قرمز کشیده و به نماینده سازمان در محل رفع نقص تحویل دهد تا اقدامات لازم برای رفع آن انجام شود.

داوطلبانی که در 2 کد رشته شرکت کرده‌اند نیز باید دو کارت ورود به جلسه را پرینت بگیرند .

آزمون 3 کد رشته 1208-1251-1277 نیز در دو جلسه برگزار می‌شود که برای داوطلبان این رشته‌ها نیز 2 کارت صادر شده است.

داوطلبان باید پس از اخذ کارت در محل مخصوص اثر انگشت بگذارند و امضا کنند .

داوطلبان برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی برگزاری آزمون و نحوه علامتگذاری در پاسخنامه نیز برگه راهنما در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که این برگه از امروز روی سایت منتشر می‌شود.

این آزمون در روزهای 23-24-25 بهمن و صبح شنبه 26 بهمن برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۷
0
0
سلام با عرض خسته نباشی می تونم بگم فوق العاده است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین