کد خبر: ۱۱۴۶۷۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۶

تجدید بیعت آنلاین با علی(ع)!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همرمان با عید سعید غدیر، سایتی برای «تجدید عهد با اهل بیت در روز عیدالله اکبر» راه‌اندازی خواهد شد.

این سایت که اکنون به‌حالت روز‌شمار فعال بوده که زمان دقیق راه‌اندازی آن را نمایش می‌دهد، برای 2 الی 3 روز از چهارم تا ششم آذرماه فعال خواهد بود.

علاقه‌مندان به تجدید بیعت با اهل بیت می‌توانند با ورود به این سایت به آدرس الکترونیکی www.beyat.ir هم از مطالب منتشره در این سایت استفاده کرده و هم به صورت آنلاین با اهل بیت و ائمه اطهار(ع) تجدید بیعت نمایند.

در این خصوص مدیر کانون فرهنگی تبلیغی برهان گفت: برای نخستین‌بار در فضای مجازی به صورت نمادین در سراسر کشور شیعیان و محبان اهل ‌بیت می‌توانند تجدید عهد و پیمان دوباره داشته باشند.

جواد عبدل‌زاده اظهار داشت: کانون فرهنگی تبلیغی برهان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی و شرکت فناوری پیشرفته پارس داده اقدام به طراحی سایت بیعت کرده است.

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی برهان با اشاره به زمان فعالیت این سایت گفت: سایت بیعت در روزهای 18 تا 20 ذی‌الحجه (چهارم تا ششم آذر ماه 1389) اقدام به اخذ تجدید عهد از مومنان مراجعه کننده به سایت کرده و گستره فعالیت آن در سراسر کشور است.

عبدل‌زاده افزود: این سایت که به صورت چند زبانه طراحی شده است، می‌تواند مرزهای مملکت اسلامی را در نوردیده و پیام غدیر را به همه مومنان جهان برساند.

مدیر کانون برهان ضمن اشاره به شیوه بهره‌گیری از این سایت توسط مخاطبان گفت: مخاطبان این سایت دقیقاً با همان متنی که پیامبر در 18 ذیحجه سال 10 هجری قمری اقدام به اخذ بیعت از مردم کرده است در صورت تمایل دکمه تجدید عهد را کلیک کرده و موفق به تجدید عهد می‌شوند.

وی افزود: پس از تجدید عهد برای مخاطبان هدایای الکترونیکی نیز در نظر گرفته شده است.

عبدل‌زاده با اشاره به زبان‌های هفتگانه سایت شامل فارسی، عربی، ترکی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی متذکر شد: این سایت فقط در سه روز 18 تا 20 ذیحجه همانند واقعه غدیر سال 10 هجری اقدام به تجدید عهد می‌کند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد این سایت گامی در راه شناساندن معارف عظیم واقعه غدیر به عنوان عظیم‌ترین عیدالهی محسوب شده و موفق به جذب مخاطبان علاقه‌مند از اقصی نقاط دنیا شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین