کد خبر: ۱۵۳۰۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹

عنوان رمان جدید نویسنده هری پاتر اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عنوان این کتاب و یک خلاصه کوتاه ازداستان آن توسط کمپانی منتشر کننده این رمان ، لیتل براون اعلام شد.

بنا به گفته ناشر ، این رمان در تاریخ ۲۷ سپتامبر در فروشگاه های سراسر جهان عرضه خواهد شد.

این کتابه اولین نوشته جی کی رولینگ بعد از اتمام مجموعه " هری پاتر " است. مجموعه "هری پاتر" که درباره یک پسر جادوگر بود موفقترین مجموعه داستان در تاریخ جهان شد و فیلمهای بسیار موفق و محبوبی از روی آن ساخته شد .

ناشر کتاب جدید جی کی رولینگ روز سه شنبه گفت:"رمان جدید رولینگ برای مخاطبان بزرگسال نوشته شده است و داستان آن در یک شهر کوچک به ظاهر روستایی انگلیسی با نام پاگفورد رخ می دهد.

داستان این کتاب با مرگ ناگهانی یک مرد محبوب و دوست داشتنی آغاز می شود .مرگ غیر منتظره و ناگهانی این مرد ، مردم شهر را شوکه می کند .

بنا به گفته ناشر ، پاگفورد در واقع شهری است که همیشه پر از جنگ و نزاع است و در آن مردم فقیر دائما" با مردم ثروتمند دعوا می کنند ، والدین با نوجوانانشان مشاجره می کنند و زنها با شوهرهایشان اختلاف و درگیری دارند.

بنا به گفته ناشر ، این کتاب یک طنز سیاه و تلخ است.

این رمان ، هم بصورت کتابهای سنتی و چاپی و هم بصورت کتاب الکترونیکی منتشر خواهد شد.

تابحال حدود ۴۵۰ میلیون نسخه از آخرین و هفتمین کتاب مجموعه " هری پاتر" فروخته شده است.

آخرین کتاب هری پاتر با نام" هری پاتر و یادگاران مرگ" در سال ۲۰۰۷ منتشر شد . جی کی رولینگ چند وقت پیش اعلام کرده بود که قصد دارد یک رمان برای بزرگسالان منتشر کند اما عنوان این کتاب و تاریخ انتشار آن تا قبل از روز سه شنبه فاش نشده بود.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین