کد خبر: ۱۱۹۹۷۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰
نماینده مسجدسلیمان در مجلس:

هزاران خانه در مسجدسلیمان در معرض گاز سمی است

برای تحقق منشور اصولگرایان از تهمت و دروغ پرهیز شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مسجدسلیمان از اجرا نشدن مصوبات استانی دولت سخن گفت و افزود: به دلیل ضعف مدیریتی برخی مسوولان دولتی و استانی این مصوبات عملیاتی نشده است. 

امیدوار رضایی عضو هیات رئیسه در نطق امروز خود با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه‌اش در زمینه تولید و استخراج نفت و گاز با سابقه مطول در حوزه نفت و گاز و با وجود توجیهات دولت‌ها به ویژه دولت‌های نهم و دهم و احمدی‌نژاد در مصوبات استانی، هنوز از مشکلات حاد و عدیده‌ای برخوردار است، از احمدی‌نژاد خواست تا مباحث مطرح شده را پیگیری و با عوامل خاطی برخورد کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از جوانان هنوز بیکارند و مردم مسجدسلیمان هنوز از آب ناسالم و جیره‌بندی شده استفاده می‌کنند و هزاران خانه مسکونی در معرض گاز سمی قرار دارند و حتی یک خانه امن تحویل مردم این نواحی نشده است.

امیدورار رضایی با تشکر از دولت و ملت برای اقدام شجاعانه در اجرا و همراهی با قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و مقابله با تحریم‌ها، از لزوم سلامت معنوی در جامعه سخن گفت و افزود: اختلالات اعتقادی و افکار انحرافی جنبه سلامت معنوی اشخاص، جامعه و مسوولان را در معرض خطر قرار می‌دهد. بر مسوولان جمهوری اسلامی واجب است که در بعد سلامت معنوی برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشند و الهام بخش جهانیان تشنه معنویت و اخلاق و اعتقاد صحیح باشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به منشور اصولگرایان نیز گفت: برای تحقق عینی آن باید در ابتدا از تهمت، دروغ و تخریب یکدیگر پرهیز کرده و با تقویت وحدت، ظرفیت‌سازی و تحمل یکدیگر، همراه با سعه صدر کافی، بسترسازی لازم را انجام دهیم. گذشته از حقوق جزیی یا گروه و دستجات سیاسی وابسته، مقاومت و ایستادگی همراه وحدت کلمه در اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پرهیز از سیاه نمایی و یا همه چیز را سیاه و سفید دیدن یا افراط و تفریط و دوری از بیماری کورنگی سیاسی و توسعه فرهنگی سیاسی و حقوقی در جهت ظرفیت‌سازی خود و جامعه و در چارچوب راه امام(ره) و رهبری تلاش کنیم.

وی محوریت روحانیت، مرجعیت و ولایت فقیه را عامل وحدت اصولگرایان دانست و اظهار کرد: دشمن انقلاب اسلامی با هدایت شورش‌ها و سپس ترور شخصیت‌ها و مردم انقلابی و با تحمیل جنگ تحمیلی هشت ساله، تاکنون مستقیما بر علیه نظام و انقلاب قصد براندازی داشته است، ولی به تدریج در برابر ضعف دشمن، نظام اسلامی بوده است که هر روز قوی‌تر و مقاوم‌تر از گذشته شده است، و با ناامیدی دشمن از براندازی به روش مستقیم به فکر فشار بیشتر بر مردم از طریق شدت بخشیدن به تحریم‌ها و جنگ نرم روی آورده است.

نماینده مسجدسلیمان با توصیه به مسوولان نظام گفت: بر مسوولان است که با کنار گذاشتن اختلافات کوچک و پرهیز از مسایل حاشیه‌ای بر اصول و مسایل اصلی پافشاری و تلاش شود، در این شرایط حساس کمترین فشار بر مردم وارد آید و با وحدت، تدبیر، عقل و مردم داری از اشتباهات خود جلوگیری و در برخوردهای داخلی با ظرفیت و تحمل پذیری بیشتر عمل کنیم و قانون گرایی و اخلاق را محور کار قرار داده و در برابر قانون تسلیم باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین