کد خبر: ۱۲۰۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۷

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- سرویس ورزشی: فدراسیون فوتبال پس از 3 ماه مذاکره با حدود 40 مربی خارجی در نهایت با کارلوس کوئیرز پرتغالی برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان به توافق رسید.


 به گزارش آفتاب به نقل از منابع موثق، فدراسیون فوتبال پس از 3 ماه مذاکره با حدود 40 مربی خارجی کارنامه‌دار در نهایت توانست با 2 مربی به نام‌های کارلوس کوئیرز و ژرار هولیه به توافقاتی برسد اما در نهایت این سرمربی پرتغالی بود که شرایط حضور در ایران را پذیرفت تا هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده بگیرد.

 کارلوس کوئیرز پرتغالی، سرمربی سابق رئال مادرید و دستیار ارشد سرآلکس فرگوسن در منچستر یونایتد بوده است.

گفتنی است کوئیرز در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، هدایت تیم ملی پرتغال را برعهده داشت و پس از ناکامی در مسابقات جام جهانی در ماه سپتامبر 2010 جای خود را به پائولو بنیتو داد.

به‌نظر می‌رسد مطرح شدن نام سرمربی فرانسوی که شانس کمتری برای سرمربی‌گری تیم ملی دارد، نوعی بازی رسانه‌ای فدراسیون فوتبال است. هرچند ممکن است که اگر کارلوس کوئیرز با احتمال بسیار کمی در آخرین لحظات قید حضور در ایران را بزند، هولیه روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بنشیند.

این در حالی است که هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به غیر از علی کفاشیان تلاش زیادی کردند تا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بشود اما بازهم کفاشیان مثل ماجرای انتخاب افشین قطبی مقابل هیأت رئیسه‌ای که براساس اساس‌نامه منصوب خودش هم نیست، بر حضور یک مربی خارجی نامدار روی نیمکت تیم ملی تاکید کرد.

به این ترتیب امیر قلعه‌نویی برای بار سوم در طول 2 سال گذشته از رسیدن به سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال بازماند هرچند که تلاش‌های او برای سرمربی‌گری تیم ملی نزدیک بود به بار بنشیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین